تازه های دکوراسیون

دیوارپوش ماربل شیت، جایگزین فوق العاده سنگ و سرامیک

یکی از متریال های جذاب برای دیوارهای خانه، دیوارپوش ماربل شیت است. این متریال با ویژگی های خوبی که دارد در تمام فضاها قابل استفاده است. ماربل شیت از جنسی مقاوم در برابر حرارت و رطوبت ساخته شده و ظاهری خیلی زیبا دارد. این دیوارپوش با وجود مزایایی که دارد قیمت مناسبی هم دارد و جایگزین سرامیک اسلب و سنگ می شود. در این مطلب به معرفی این محصول و کاربردهای آن در دکوراسیون خانه می پردازیم.

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

ماربل شیت ها از پی وی سی فشرده به میزان ۳۰ درصد و پودر سیلیس به میزان ۷۰ درصد ساخته می شوند. این متریال یکی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی در جهان است. دیوارپوش ماربل شیت به دلیل قیمت پایین مورد استقبال و استفاده تعداد زیادی از مردم قرار گرفته است.

ماربل شیت متریالی با طرح و بافت بسیار شبیه به سنگ مرمر طبیعی است. این متریال جایگزین اقتصادی و زیبایی برای سنگ طبیعی رگه دار است. ماربل شیت ها حتی نسبت به کاشی و سرامیک برای بین کابینتی یا دیوار سرویس و حمام بهتر هستند. این متریال نواقص و زدگی های احتمالی سنگ را ندارد. به دلیل یکپارچه و بدون درز بودن ماربل شیت، فضای آشپزخانه یا سرویس و حمام را بزرگتر نشان می دهد.

دیوارپوش ماربل شیت طرح سنگ با رگه طوسی

ویژگی های دیوارپوش ماربل شیت

ابعاد استاندارد ماربل شیت ها ۶۰ در ۱۲۰ و ۱.۲۲ در ۲.۸ متر است. ماربل شیت در ایران معمولاً در دو نوع ضخامت ۲.۵ میلیمتر و ۳.۷ میلیمتر تولید می شود. دیوارپوش ماربل شیت با استفاده از مواد کامپوزیت پلیمری ساخته می شود. این متریال با محیط زیست سازگار است و طبق استانداردهای محیط زیستی تولید می شود. ماربل شیت ها استاندارهای فیزیکی و آتشنشانی را کسب کرده اند.

دیوارپوش ماربل شیت بین کابینتی

این متریال با چگالی خوب تولید شده و به دلیل وجود پودر سنگ، ساختار متراکمی دارد. دیوارپوش ماربل شیت در برابر رطوبت ۱۰۰ درصد مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد. بنابراین آنها به طور گسترده ای برای تزئین دیوارهای داخلی استفاده می شوند.دیوارپوش ماربل شیت، نسبت به سنگ طبیعی وزن کمتری دارد و در عین حال مقاومت زیادی دارد. در برابر ضربه و خط و خش دوام خوبی دارد و نمی شکند. حمل و جابه جایی ماربل شیت ها خیلی راحت تر و اقتصادی تر است.

مزایای دیوارپوش ماربل شیت

سبک بودن

قیمت اقتصادی و پایین

مقاومت بالا در برابر سایش

مقاوم نسبت به حرارت و کندسوزی در آتش سوزی

خاصیت ضد آب و رطوبت

قابلیت عدم نفوذ قارچ و میکروب

تا حدودی جاذب صدا (در حد ۲۰ دسی بل)

برش آسان و سریع، بدون نیاز به دستگاه

مقاومت در برابر اسید و خوردگی

قابلیت شستشو و تمیز شدن راحت

ظاهری بسیار شبیه به سنگ طبیعی رگه دار

طراحی و اجرای دیوار پشت تلویزیون توسط گروه مهندسی سرامود ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

قیمت اقتصادی:

ماربل شیت به جای سنگ طبیعی که گران و پرهزینه است برای دیوارها به کار می رود. ماده اولیه آن که پودر سیلیس و پودر سنگ است در ایران به راحتی در دسترس است. بنابراین قیمتی بسیار پایین تر از سنگ ها دارد.

مقاومت برابر سایش:

ماربل شیت ها در برابر سایش و خط و خش از متریال های مقاوم هستند. این متریال حدود ۱۰ سال در برابر سایش، مقاوم و ماندگار است.

مقاوم در برابر آتش و سوختن:

ماربل شیت ها در برابر حرارت ناشی از آتش سوزی خاصیت خود خاموش شونده دارند. این متریال در آتش مستقیم، کند سوز است و دود ناشی از آن سمی و مضر نیست.

خاصیت ضد آب:

ماربل شیت ها حتی در صورت ریزش مداوم آب پشت آنها، کاملاً مقاوم هستند. آب و رطوبت در ورقه ماربل شیت اصلا نفوذ نمی کند. به همین دلیل برای محیط خیس حمام و سرویس بهداشتی کاملاً مناسب است.

جذب صدا:

ماربل شیت ها صدای محیط را تا حدی جذب می کند. این متریال صداها را تا ۲۰ دسی بل جذب می کند و باعث انعکاس صدا نمی شود. به همین دلیل ماربل شیت برای فضاهایی مانند سینما، بیمارستان، درمانگاه و سالن های جلسات هم مناسب است.

نصب آسان:

نصب ماربل شیت با چسب پلی اورتان، راحت و سریع انجام می شود. این ورقه ها با کاتر به راحتی برش می خورد و توسط هر فردی قابل اجراست.

سازگار با طبیعت:

ماربل شیت ها با محیط زیست سازگار هستند و از مواد بازیافت شونده تولید می شوند.

دیوارپوش ماربل شیت برای کدام دیوارها مناسب است؟

ماربل شیت ها برای دیوار پشت تلویزیون، بسیار زیبا و شیک هستند. در طراحی های جدید از ماربل شیت برای این دیوار به همراه متریال های دیگر استفاده می کنند. همچنین ماربل شیت ها برای دیوار آشپزخانه مخصوصاً بین کابینتی، انتخابی عالی است. ماربل شیت ها ورقه هایی بزرگ و بدون درز هستند و بین کابینتی را یکدست و شیک نشان می دهند.

طراحی و اجرای دیوار پشت تلویزیون توسط گروه مهندسی سرامود ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

دیوارپوش ماربل شیت برای دیوار سرویس بهداشتی و حمام از متریال های اقتصادی، جدید و زیباست. به غیر از سرامیک ها، ماربل شیت ها با همان ویژگی ها و دوام می تواند برای دیوارها به کار رود. ماربل شیت ها به صورت چسبی روی سرامیک های قبلی دیوار چسبانده می شوند. دیوارپوش ماربل شیت کاملاً نسبت به آب و رطوبت حمام مقاوم است. به دلیل فشردگی این متریال، ضد قارچ و حشره است و رطوبت و میکروب به آن نفوذ نمی کند.

اگر دیوار حمام و سرویس بهداشتی را با این متریال بپوشانید، نسبت به سرامیک مزایایی دارد. به دلیل اینکه ابعاد بزرگی دارد، فضای کوچک را بزرگتر نشان می دهد. همچنین چون سبکتر از سرامیک است حمل و نصب راحت تر و کم هزینه تری دارد.

Payam Gooyan Ava Pars

نحوه نصب ماربل شیت

دیوارپوش ماربل شیت روی هر سطح صاف و یکدستی نصب می شود. این متریال به خوبی روی دیوارهای رنگ شده، سرامیک و کاشی می چسبد. ماربل شیت ها با چسب مخصوص پلی اورتان که چسبندگی زیادی دارد به دیوار می چسبانند. اگر سطح دیوار ناهمواری داشته باشد باید ابتدا زیرسازی لازم انجام شود و بعد ماربل شیت را نصب کرد.

طراحی و اجرای دیوار پشت تلویزیون توسط گروه مهندسی سرامود ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

طراحی دیوار با دیوارپوش ماربل شیت

ماربل شیت ها را می توانید به صورت تکی روی دیوار هر فضایی به کار ببرید. ولی طرح های متنوع و جذابی هم در کنار دیگر متریال ها می توان با ماربل شیت اجرا کرد.

ماربل شیت روی دیوار پشت تلویزیون:

دیوارپوش ماربل شیت را به همراه ترمووال یا ترموود روی دیوار نصب کنید. شما می توانید با توجه به ابعاد و رنگ های دکوراسیون منزل، طرح های شیکی را روی این دیوار پیاده کنید. بخش مرکزی یا نیمی از دیوار را با ماربل شیت و بخشی دیگر را با ترمووال بپوشانید. کاربرد میز تلویزیون های مدرن و دیواری هم به زیبایی این طرح اضافه می کند.

به غیر از این متریال ها، ماربل شیت ها در کنار دیوارپوش های گچی یا پی وی سی هم بسیار زیباست. شما می توانید حتی از دیوارپوش های فومی هم در کنار ماربل شیت روی دیوار تلویزیون به کار ببرید.

دیوارپوش ماربل شیت برای دیوار پشت تلویزیون
دیوارپوش ماربل شیت دیوار تلویزیون

ماربل شیت روی دیوار حمام یا سرویس:

ماربل شیت ها را معمولاً با طرح سنگ برای دیوار حمام و سرویس بهداشتی به کار می برند. ولی می توان این طرح ها را با متریال ها یا طرح های دیگر ترکیب کرد. مثلاً ماربل شیت طرح سنگ را برای ۳ دیوار و ماربل شیت طرح بتن را برای یک دیوار حمام به کار ببرید.

می توان برای نیمه پایینی دیوارها از یک طرح ماربل شیت و نیمه بالایی را با طرح دیگری پوشاند. علاوه بر این ترکیب طرح های دیگر ماربل شیت هم در کنار هم جذابیت آن را بیشتر می کند.شما حتی می توانید یکی از دیوارهای سرویس یا حمام را سرامیکی با رنگی متضاد نصب کنید. در این حالت دیوارهای دیگر را با ماربل شیت طرح سنگ روشن بپوشانید.

دیوارپوش ماربل شیت برای حمام خانه

ماربل شیت روی بین کابینتی آشپزخانه:

دیوارپوش ماربل شیت طرح سنگ برای بین کابینتی، جلوه خیلی زیبا و جدیدی به آشپزخانه می دهد. ماربل شیت با آشپزخانه های با سبک کلاسیک، مدرن یا نئوکلاسیک همخوانی دارد و هماهنگ است. ماربل شیت ها جایگزین اقتصادی و فوق العاده برای سنگ های طبیعی و مصنوعی مانند کوارتز و کورین هستند.

ماربل شیت بین کابینتی آشپزخانه
دیوارپوش ماربل شیت بین کابینتی

مدل ها و رنگ های دیوارپوش ماربل شیت

ماربل شیت ها اکثراً طرح سنگ هستند و با رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. دیوارپوش ماربل شیت سفید با رگه های طوسی، بژ، مشکی، سبز از جمله این طرح هاست. شما می توانید برای ست کردن رنگ بندی آنها، از ماربل شیت با رگه های همرنگ دکوراسیون انتخاب کنید.

جمع بندی:

دیوارپوش ماربل شیت از متریال های جدید و زیبای دکوراسیون برای دیزاین دیوارهاست. دیوارهای پذیرایی، اتاق خواب، حمام و سرویس و بین کابینتی را می توان با آن پوشاند. ماربل شیت ها به راحتی روی دیوارهای قبلی با چسب پلی اورتان چسبانده می شوند. حمل و برش و نصب آنها راحت است و حتی خودتان می توانید این کار را انجام دهید. یکی از بهترین و زیباترین جایگزین های سنگ و سرامیک های طرح سنگ برای دیوارها ماربل شیت است.

126 نظر در “دیوارپوش ماربل شیت، جایگزین فوق العاده سنگ و سرامیک

  1. محمد شریف گفت:

    بسیار عالی لطفاً راهنمایی کنید برای خرید این محصول

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      ماربل شیت ها در ابعاد ۶۰ در ۱۲۰ سانت و ۱.۲۲ در ۲.۸ متر تولید می شوند.
      قیمت مدل کوچک، هر ورق ۲۴۰ هزار و مدل بزرگ هر ورق ۹۵۰ هزار به بالاست.
      برای مشاوره خرید و ثبت سفارش لطفا با این شماره تماس بگیرید.
      ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

      1. امیر گفت:

        چنان گفتین قیمتش از سنگ ارزان تر و ۳۰ درصد قیمت سنگه که کنجکاو شدم الان که قیمت رو میبینم همون سنگ خیلی مناسب تر و قیمتش خیلی کمتر از این هستد

        1. سرامود گفت:

          سلام و درود
          این متریال در مقایسه با سنگ های مرمر اسلب که حداقل متر مربعی ۶۰۰ هزار تومن هستند قیمت مناسب تری دارد.
          فکر می کنم مطلب را اشتباه خواندید، ۳۰ درصد پودر سنگ داخل آن استفاده شده. اصلا حرفی از ۳۰ درصد قیمت سنگ نزدیم.

          1. زهرا زارع گفت:

            سلام برای پذیرایی ۳۰ متری چقدر نیازهست..قیمتش چقدر میشه

          2. سرامود گفت:

            سلام و درود
            با اینکه می تونید کل دیوارها رو ماربل شیت بزنید ولی برای پذیرایی توصیه نمی کنم، بهتره یک دیوار اصلی را با ماربل شیت دیزاین کنید.
            یا برای دو دیوار حداکثر استفاده کنید.
            یک دیوار با طول ۵ و ارتفاع ۲.۸ ، اگر به صورت ترکیبی با متریال های دیگر ماربل بزنید،حدودا ۳،۳۰۰ تومان هزینه ماربل شیت می شه. حدود ۱،۵۰۰ تا ۱۷۰۰ هم هزینه نصب.
            اگر کل دیوارهای یک پذیرایی ۳۰ متری رو بزنید، ۷۵ ورق ۱۲۰*۶۰ لازم داره که حدود ۱۶ میلیون فقط هزینه جنس میشه

        2. محسن روفچایی گفت:

          خیلی خوبه
          آیا در محیط بیرون ساختمان هم قابل استفاده است لطفاً راهنمایی فرمایید

          1. سرامود گفت:

            سلام و درود
            خیر این متریال مخصوص فضای داخل ساختمان و راه پله ، راهرو و پارکینگ است. درکل فضایی که در معرض نور خورشید و باران نباشد.

          2. مریم گفت:

            سلام میشه روی شیشه سکوریت هم کار کرد ?

          3. سرامود گفت:

            سلام و درود
            بله روی شیشه هم با چسب مخصوص چسبانده میشه

    2. علیرضا شریف گفت:

      سلام دوست عزیز شما استفاده کردین ؟کدوم شهر هستین؟

      1. بهادران گفت:

        با سلام خدمت تمامی مشتاقین به نصب دیوار شیت من از شیراز هستم وازین ماربل استفاده کردم و بیسار راضیم وخودم هم نصب کردم که اولین بار بود نصب میکردم و حالا هم میخوام در حمام و دستشویی اسفاده کنم چون منزل من نو هست ولی از رنگ کاشیهاش دلخورم چنانجه مایل بودن تصویر کار را برای شما ارسال میکنم

        1. سرامود گفت:

          سلام و درود
          خیلی ممنون از اینکه تجربه خودتون در استفاده از ماربل شیت با ما به اشتراک گذاشتین.

          1. حامد گفت:

            سلام لب ماربل شیتو من دیدم روی پشت تیوی فارسی شذه قاب درورش در اومده مگه میشه لبشو فارسی بر کرد که لبه مشخص نباشه

          2. سرامود گفت:

            سلام و درود
            این طرحی که شما دیدید احتمالا سرامیک اسلب بوده . نه به دلیل ضخامت کم نمیشه لبه ماربل رو فارسی کرد

        2. آرزو طالبی گفت:

          بیزحمت تصاویرراارسال میکنید؟
          وبرای صداهم تاثیرداره؟

          1. سرامود گفت:

            سلام وقت بخیر
            لطفا داخل روبیکا، ایتا یا واتساپ پیام بدین و بفرمایید بابت پنل های اکوستیک، اینجا امکان ارسال نیست
            ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

  2. علی جمالی گفت:

    باسلام عالی است برای دیوار داخل مسجد میخواستم بگیریم

    1. سرامود گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله برای دیوارهای داخلی مسجد و اماکن اداری تجاری بسیار مناسب و زیباست.
      در خدمتتون هستیم

      1. مجتبی زر گفت:

        سلام لطفا برای مشاوره تماس بگیرید .۰۹۱۲۸۶۶۰۷۶۷

        1. اصغر زمانی گفت:

          کیفیت ورق های ماربل شیت از نظر مواد بکار رفته و بخصوص لایه چند صدم میلیمتری رویه (نقش دار) در محصولات کارخانه های مختلف خیلی خیلی تفاوت داره،، یعنی از نظر پوسته شدن لایه رویه،، و از نظر براقی و کدر نشدن در کوتاه مدت،، و خیلی مسائل دیگر،،، دوستان باید تولیدات شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید،، بعد اقدام کنید

          1. سرامود گفت:

            سلام و درود
            بله این نکته مهمی هست که در همه محصولات مخصوصا ماربل شیت باید دقت بشه.
            ممنون از اینکه نظر تخصصی خودتون رو به اشتراک گذاشتید.

          2. محسن روفچایی گفت:

            ممنون از راهنمایی شما

          3. سرامود گفت:

            سلام و وقت بخیر
            زنده باشین

      2. مائده گفت:

        با سلام و ممنون از مطلب جالب تون ، فکر میکنم همینکه باعث می شه معادن سنگ کمتر به طبیعت آسیب بزنند ، دلیل مناسبی برای استفاده از این محصول است . موفق و پیروز باشید .

        1. سرامود گفت:

          سلام و وقت بخیر
          ممنون از توجهتون.
          بله محصولاتی از این دست که با محیط زیست سازگار هستند به حفظ طبیعت کمک می کنند.

    2. کیومرث گفت:

      با سلام. بازدید حضوری درتهران کجا امکان پذیر است؟

      1. سرامود گفت:

        سلام و درود
        فروش محصولات ما به صورت اینترنتی است. متاسفانه فعلا فروشگاه حضوری و امکان مراجعه نداریم.

    3. کیومرث گفت:

      با سلام. بازدید حضوری درتهران کجا امکان پذیر است؟
      گفته شد تکراری ست .اولین بارست که چنین سوالی میکنم.

      1. سرامود گفت:

        سلام و وقت بخیر
        فروش ما فقط به صورت مجازی و اینترنتی است. متاسفانه فعلا فروشگاه و امکان مراجعه حضوری نداریم

  3. کاوس گفت:

    سلام
    واقعا خیلی زیباست
    انشاالله که موفق استفاده از این تکنیک جدید شوم
    ۰۹۱۷۳۱۶۷۱۸۴

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      خیلی ممنون از نظر ارزشمندتون
      انشاالله
      برای مشاوره رایگان خرید و دیزاین در خدمتتون هستیم.

  4. حسن تیرانداز گفت:

    سلام ودرود بر شما (شما دفترتان در مشهد کجاست ?)نمونه در مشهد داری?در پله هم میشه استفاده کرد?

    1. سرامود گفت:

      سلام و وقت بخیر
      ما متاسفانه نمایندگی شهرستان نداریم. فروش محصولات به صورت مجازی هست
      ماربل شیت برای کف و پله مناسب نیست چون مقاومت سایشی بالایی ندارد

      1. امیری گفت:

        سلام. در برابر ضربه چقدر مقاومت داره؟ خصوصا در آشپزخانه که احتمال رهاشدن قاشق یا سایر اجسام از دست ما وجود دارد، چقدر احتمال شکستن دارد؟ حدود ۴سال پیش یک بنده خدا که کارش فروش تزئینات داخلی ساختمان بود، راجع به این کار تبلیغ زیادی کرد ولی گفت که مثل شیشه سیکوریت یک نقطه چگالی دارد که معلوم نیست کجای آن است و براثر ضربه تبدیل به پودر می‌شود. دراین باره توضیح میدهید؟

        1. سرامود گفت:

          سلام و درود
          ماربل شیت در برابر ضربه مقاومت خوبی داره و ورق آن تا حدی انعطاف پذیر و قابل خم شدن هست. پس با ضربه معمولی ترک نمی خوره یا شکسته نمیشه و حتی مثل سرامیک لب پر هم نمیشه. علاوه بر این فقط برای دیوارهای هر فضا قابل استفاده است که در این صورت وسیله ای روی اون نمی افته که نگران شکستنش باشید.

  5. مهران میرزائی گفت:

    خداقوت،خیلی خیلی عالی،خداروشکر،کاربردی ومفیدهست،موفق باشید.

    1. سرامود گفت:

      سلام، سپاس از لطف شما
      خوشحالم که مفید واقع شده
      زنده باشین

  6. مهدی گفت:

    سلام کار زیبایی است نصابش را هم در استان مرکزی دارید

    1. سرامود گفت:

      سلام، بله نصاب رو از شهر شما هماهنگ و معرفی می کنیم

  7. تزیینات برتر،کاشان،لطفا شماره تماس قسمت فروش،،ممنون

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      با این شماره تماس بگیرید لطفا
      ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶ در خدمتتون هستیم

    2. گندم گفت:

      سلام من برای کف میخواستم یه چیزی استفاده کنم که بصرفه باشه بعدهم بتونم بردارم به اندازه یه قالی ۱۲ متری مستاجرم صاحب خونه هم زیر بار نمیره

      1. سرامود گفت:

        سلام و درود
        ماربل شیت ها فقط برای دیوار ها قابل استفاده هستند. متاسفانه چنین متریالی برای کف نمی شناسم

  8. ال جایر گفت:

    سلام آیا برای دیوار سطح خارجی حیاط منزل مناسب است

  9. مهدی بهروان پور گفت:

    سلام و خدا قوت بسیار عالی

    1. سرامود گفت:

      سلام
      وقت بخیر، ممنون

      1. عاطفه گفت:

        سلام وقت بخیر برای نمای ساختمان و دیوارهای حیاط مناسب هست؟

        1. سرامود گفت:

          سلام
          وقت بخیر
          نه این متریال مناسب فضای داخل تولید شده و برای نمای ساختمان یا دیوار حیاط استفاده نمیشه

      2. مهدی گفت:

        لطفاً مکانهای خریدرااعلام کنید باتشکر

        1. سرامود گفت:

          سلام وقت بخیر
          فروش ما در حال حاضر فقط به صورت اینترنتی هست

        2. سرامود گفت:

          سلام و وقت بخیر
          فروش ما به صورت اینترنتی هست و ارسال به کل شهرهای ایران داریم

  10. رضا گفت:

    سلام آیا هزینه نصب هم شامل میشود؟

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      هزینه نصب جداگانه حساب می شود. قیمت هر ورق ۱۲۰*۶۰ ، ۲۴۰ هزار تومن است

  11. شیریان گفت:

    سلام.نمایندگی کرج کجا میباشد؟

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      نمایندگی کرج نداریم متاسفانه، به کل شهرها فروش و ارسال داریم.

  12. زارعی گفت:

    با سلام
    بنده میخواستم برای دیوار پارکینگ و حال پذیرایی استفاده کنم در صورت امکان راهنمائیم کنید
    ممنونم
    ۰۹۱۲۰۶۴۸۱۴۶

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      ماربل شیت برای دیوار پارکینگ شبیه سنگ های اسلب، خیلی عالی هست

      برای حال و پذیرایی هم برای یک دیوار اصلی بزنید خیلی خوبه

  13. موسوی گفت:

    سلام
    خیلی عالی و زیباست سوالی داشتم خدمتتون
    این محصول تولید داخلی هست یا وارداتی هست و آیا برای نما هم میشه استفاده کرد؟

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      بله تولید داخل هست
      برای نمای بیرونی ساختمان خیر مناسب نیست

    2. حسین اسمی خانی گفت:

      سلام آیا نصاب وطراح هم دارید برای دیوار پشت تلویزیون پذیرایی لازم دارم

      1. سرامود گفت:

        سلام و وقت بخیر
        بله طراحی برای هر بخشی که لازم داشته باشید انجام می دهیم.
        نصاب هم خدمتتون معرفی می کنیم. لطفا از طریق این شماره و پیام رسان ایتا، روبیکا یا واتساپ در ارتباط باشید. ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

  14. موسوی گفت:

    سلام
    خیلی عالی و زیباست سوالی داشتم خدمتتون
    این محصول تولید داخلی هست یا وارداتی هست و آیا برای نما هم میشه استفاده کرد؟
    و چنانچه نمایندگی به شهرستان میدین شرایط اعلام بفرماین

  15. شهرام گفت:

    سلام
    ابعاد ان چقدر است

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      دو مدل ۱۲۰*۶۰ سانتی متر و ۲.۸*۱.۲۲ متر دارد. مدل اول هر ورق ۲۴۰ هزار و مدل دوم هر ورق ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

  16. حسینی گفت:

    سلام چطور میتونم خریداری کنم

    1. سرامود گفت:

      سلام ، وقت بخیر
      هم از طریق سایت و بخش فروشگاه، دیوارپوش ماربل شیت، می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
      هم از طریق تلفنی یا پیام در روبیکا، ایتا یا واتساپ این شماره ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶ می توانید سفارش دهید.

  17. امیر گفت:

    سلام واسه دیوار پشت تلوزیون تقریبا دو در چهار میشه یه طرح با قیمت و نصب بهم میدید ممنون

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      برای مشاوره و ارائه ایده طراحی رایگان، از طریق روبیکا، ایتا یا واتساپ به این شماره پیام دهید. ۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

  18. سلطان گفت:

    سلام دیوار شیت می تواند جای گچ دیوارها را بگیرد یا حتما باید گچ کاری باشد

    1. سرامود گفت:

      سلام و وقت بخیر
      ماربل شیت را می توانید روی سطح سیمانی یا گچی با چسب بچسبانید. در صورتی که فقط گچ و خاک باشد باید یک لایه گچ سفید یا سیمان بکشید.

  19. کامبیز گفت:

    سلام دیوار شیت می تواند جای گچ دیوارها را بگیرد یا حتما باید گچ کاری باشد

  20. کامبیز گفت:

    سلام ایا برا دیوارهای سیمانی بدون گچ کاربرد دارد

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      بله روی دیوارهای سیمانی هم در صورتی که ماله کشی شده و تراز باشد قابل نصب است.

  21. مرادی گفت:

    برا نما هم استفاده میشه کرد

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      خیر این متریال مناسب نمای ساختمان نیست

  22. حیدر گفت:

    سلام روی گچ هم نصب میشود

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      بله روی دیوارهای گچی هم در صورتی که صاف و تراز باشد قابل نصب است.

  23. hassan گفت:

    سلام آیا در یزد هم نمایندگی دارید ؟ آدرس رد لطف بفرمایید.

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      نه متاسفانه در یزد نمایندگی نداریم. فروش ما به صورت اینترنتی و ارسال به کل شهرها داریم.

  24. شبنم گفت:

    سلام … بسیار عاااالی ….
    من برای دیوارهای راه پله ساختمان ۴ طبقه میخواستم آیا برای دیوار راه پله مناسب هست ؟ و آیا موقع اسباب کشی همسایه ها اگر وسیله ای به دیوار ساییده بشه آیا باعث خرابی دیوار میشه ؟ لطفا کامل راهمنایی بفرمایید …
    پیشاپیش سپاسگزارم‌

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      خیلی ممنونم از لطف شما
      برای دیوارهای راهرو و راه پله متریال خیلی خوبی هست. مقاومت ماربل شیت در برابر سایش ناشی از وزن زیاد یا اجسام تیز در صورتی که روی زمین به کار رود کم است. برای دیوارهای راه پله مناسب هست و به کار می رود. مشکلی پیش نمی آید.
      زنده باشید

  25. خسروی گفت:

    سلام وقت بخیر خسروی هستم برای نصب اگر نیاز به نصاب داشتید در خدمتم
    ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۱۵

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      آقای خسروی حتما در صورت نیاز با شما همکاری می کنیم.
      ممنون

  26. رضا هنجی گفت:

    درود، مهندس پایه یک/ارشد سازمان نظام مهندسی استان تهران با ۳۵ سال سابقه کاری فعال، از تولیدات و نمونه های دیده شگفت و خرسند شدم،لطفا درصورت امکان مایل به داشتن نمونه و یا آدرس اینترنتی شما و کاتالوگ میباشم، تسهیلات فراهم آورید. سپاس

    1. محمدعلی شبانی گفت:

      باسلام محصول شما می شود در فیلتر اسانسور هم استفاده کرد

      1. سرامود گفت:

        سلام و درود
        اگر منظور فضای جلوی آسانسور است بله می توان روی دیوارها از ماربل شیت ها استفاده کرد.
        در کل ماربل شیت ها روی دیوار هر بخش داخلی از ساختمان قابل استفاده هستند

  27. اصلانی گفت:

    سلام و خداقوت
    امکان سفارشی ابعاد وجود دارد ؟

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      ممنون
      نه متاسفانه ابعاد این ورق ها در دو مدل کوچک و بزرگ است که توسط کارخانه تولید می شود.

  28. ابراهیم کلاته گفت:

    سلام و درود .بنده نصاب این دیوار پوش ها هستم .در شهر سبزوار .چنانچه مشتری از سبزوار داشتین در خدمتم .
    ۰۹۱۲۲۹۰۳۷۶۴کلاته

    1. سرامود گفت:

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از شما.
      بله انشاالله اگر در شهر شما مورد نیاز بود اطلاع می دهیم.

    1. سرامود گفت:

      سلام
      خیلی ممنون از شما

  29. کهن گفت:

    سلام و شب بخیر
    آیا روی سطوح گچی رنگ شده مثل دیوار راه پله مناسب است؟
    برای پوشش کامل هر طبقه راه پله حدودا چقدر هزینه پوشش و نصب به تفکیک می شود؟

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      بله روی هر سطحی مثل گچی با چسب قابل نصب است
      باید طول و ارتفاع هر راه پله را اندازه بگیرید و مساحت سطوح را محاسبه کنید. این عدد را بر ۰.۷۲ تقسیم کنید و عدد بدست آمده تعداد ورق های ۱۲۰*۶۰ لازم است

  30. کهن گفت:

    آیا برای سقف سرویس بهداشتی و حمام هم مناسب و قابل نصب است؟

    1. سرامود گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله می توانید استفاده کنید با چسب نصب می شود

    2. محسن گفت:

      با سلام خدمت شما ، اصلا به صرفه نیست ، متریال و ساختش ارزان هست ولی قیمت فروشش بالاست ، اگر سود کمتری فروشنده برداره قیمت پائین میاد ، اینطوری با مابقی کار و طرح ها قیمتش یکی هست ، به نظرم اپوکسی از همه بهتره
      زیر سازی ، ماربل ، چسب ، هزینه نصب ، اینطوری خیلی هزینه داره

      1. سرامود گفت:

        سلام، وقت بخیر
        ماربل شیت به عنوان جایگزین سرامیک و سنگ های اسلب و بزرگ تولید شده. بنابراین باید قیمتش رو با این متریال ها مقایسه کنید که نسبت به اونها به صرفه تر هستن. هزینه نصب و چسب ماربل از هزینه نصب سرامیک و کاشی بیشتر نیست.

  31. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    ماربل شیت با استونیک فرق داره؟

    1. سرامود گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      بله متفاوت هستند استونیک، دیوارپوش پی وی سی هست

  32. سیدعلی اصغر حسینی گفت:

    بادرودوخسته نباشید.آیاروی دیوارگج کاری شده هم نصب میشه؟سماسگزارم

    1. سرامود گفت:

      سلام و وقت بخیر
      ممنونم
      بله روی دیوار گچ شده که صاف و یکدست باشد با چسب چسبیده می شود.

  33. محمد گفت:

    سلام
    نصاب توی کرج سراغ داری. مرسی

    1. سرامود گفت:

      سلام
      بله لطفا به این شماره داخل ایتا، روبیکا یا واتساپ پیام بدین و بفرمایید درخواست نصاب دارید.

    2. سرامود گفت:

      سلام. وقت بخیر
      بله لطفا به شماره پایین سایت در روبیکا یا ایتا پیام دهید نصاب معرفی می کنیم.

  34. احمد آقائی گفت:

    با سلام مطلب جدیدی بود ممنون از شما.
    خونه ما الان مرحله گچ کاری سفید هست و هنوز انجام نشده.
    آیا از این ماده میتوان الان استفاده کنیم؟
    زیر کاری با خاک گچ انجام شده.
    آیا برای کف آشپزخانه حمام و سرویس قابل استفاده است ؟

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      ماربل شیت روی سطوح گچ، سیمان و دیوار رنگ شده قابل اجراست. بهتر است یک لایه روی گچ و خاک را گچکاری کرده و بعد ماربل شیت نصب کنید.
      ماربل شیت فقط برای دیوار قابل استفاده ست. مناسب کف نیست.

  35. سلطانی گفت:

    سلام وقت بخیر،من از این ماربل شیت ها برای بین کابینت استفاده کردم خونه نوساز بود اما کاشی ها با کابینت تضاد داشت بسیار شیک وعالی شده من همیشه نگران این بودم که پشت اجاق گاز م نصب شده دچار سوختگی بشه اما الان با این مطلب مفید شما خیالم راحت شد ممنونم

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      بله برای بین کابینتی متریال جدید و با دوام با نصب راحتی هست. خیلی هم عالی
      بله اگر فاصله حدود ۱۵ سانت از شعله گاز تا دیوار رعایت شود مشکلی نیست

  36. سپنتا گفت:

    دیوار صاف. منظور. قبلش. آشپزخونه و لوازمات. رو. کاشی کنیم. بعد از این کوفتی ها بزنیم…چه کاریه.اخه…از کاشی و سرامیک شیک استفاده بکنیم..۲۰۰سال هم جواب میده..تا یه ماه دیگه. نون هم میشه ۳ت.من. حواستون باشهههههههه

    1. سرامود گفت:

      سلام و وقت بخیر
      دیوار صاف منظور تا حدی صاف و تراز باشد که ورقه ها روی آن بنشیند و صاف دیده شود.
      نیازی به کاشی کردن نیست روی دیوار سیمانی یا گچی که صاف باشد هم قابل اجراست. ما فقط متریال های جدید و شیک و مزایای اون ها رو معرفی می کنیم تا گزینه های زیادی برای انتخاب اشخاص وجود داشته باشد.

    2. سعید آبادی گفت:

      سلام برای حمام وسرویس که سرامیک است قابل اجراست ولوله کشی روکار شده است

      1. سرامود گفت:

        سلام وقت بخیر
        بله روی کاشی های قبلی قابل اجراست. منتهی در صورتی که لوله کشی به نحوی باشه که اجازه نصب رو بده.

  37. سلام گفت:

    سلام خیلی شیک هستند . در حمام و سرویس بهداشتی به دلیل رطوبت زیاد ‌ کنده نمیشن؟ایا؟

    1. سرامود گفت:

      سلام، وقت بخیر
      نه با چسب مخصوص و قوی به دیوار می چسبن و امکان کنده شدنشون وجود نداره.

  38. زهرا گفت:

    سلام ،من میخواستم روی دیوار برزوی کناف به عنوان تی وی وال بچسبانم اما بهم گفتن بعد از مدت کوتاهی کنده میشه ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید همینطور هست یا نه؟

    1. سرامود گفت:

      سلام، وقت بخیر
      نه روی کناف یا دیوار گچی هم قابل نصب هست. چسب مخصوصی داره که به هر سطحی می چسبه و جدا نمیشه.

  39. اسفندیار ایسپره گفت:

    سلام اصفهان نمایندگی ندارید

    1. سرامود گفت:

      سلام لطفا با شماره های سایت تماس بگیرید

  40. سعید گفت:

    سلام
    ماربل شیت با چه وسیله ای قابل برش هست؟
    ایا شما به اندازه های مورد نیاز مشتری ارسال می کنید؟

    1. سرامود گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      ماربل شیت با کاتر و چند بار برش زدن و خم کردن از همان بخش، بریده می شود.
      نه ورق کامل ارسال میشه و بهتره نصاب با توجه به دیوار در محل برش بزنه

  41. سعید گفت:

    سلام
    ماربل شیت با چه وسیله ای قابل برش هست؟

  42. Hassan گفت:

    سلام برای راه پله خوب در میاد حدود ۲۰۰متر راه پله است

    1. سرامود گفت:

      سلام
      بله برای دیوار راه پله کاملا مناسب هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *