دکوراسیون پذیرایی

رنگ دیوار خانه؛ بهترین رنگ ها برای نقاشی دیوار

برای اینکه خانه ای زیبا با دیوارهای تمیز و خوش رنگ داشته باشید، باید رنگ های جدید و زیبای سال را بشناسید. رنگ دیوار خانه اگر متناسب و هماهنگ با دکوراسیون خانه باشد، تاثیرگذار و جذاب است. رنگ های جدید امسال، رنگ‌های خنثی و الهام‌گرفته از طبیعت و رنگ‌های روشن برای ایجاد فضاهای گرم، دلپذیر و دنج هستند.

 همچنین رنگ‌ سفید خالص هم مانند قبل پرطرفدار است. سال گذشته، به دلیل اهمیت راحتی و آرامش خاطر در خانه، رنگ های خاکی و کمرنگ کاربرد بیشتری داشت. اما برای امسال ، الهام از طبیعت، یک عامل کلیدی و مهم، برای تمرکز بر زیبایی و آرامش طبیعت است.

شاید این مطلب هم برایتان جالب باشد:

رنگ دیوار خانه جدید و ترند

۱- رنگ سبز با ته رنگ طوسی یا زرد ( ترکیب سبز و طوسی یا سبز و کمی زرد)

۲- رنگ آبی مایل به سبز ( آبی فیروزه ای) با ته رنگ طوسی ( ترکیب آبی فیروزه ای با کمی طوسی)

۳- رنگ های هلویی و آجری پررنگ

۴- رنگ شاه توتی پررنگ (مشابه زرشکی)، بنفش و یاسی

۵- رنگ های روشن خالص و اصلی به عنوان رنگ های طبیعی

۶- تبدیل رنگ های سفید و طوسی به رنگ های گرم تر و طبیعی تر

۷- رنگ های قهوه ای و چوبی تیره جایگزین رنگ مشکی می شود.

رنگ دیوار خانه جدید

۱- رنگ دیوار قهوه ای با ته رنگ طوسی (ترکیب رنگ قهوه ای و کمی طوسی)

ترکیب رنگ قهوه ای با طوسی، رنگی گرم ولی ملایم و کمرنگ را به ما می دهد. این رنگ به دلیل ته رنگ طوسی، رنگی زیبا و طبیعی است که به راحتی با دکوراسیون خانه ست می شود. در عین حال چون رنگ قهوه ای تیره و گرم نیست، بعد از گذشت مدتی خسته کننده و آزاردهنده نمی شود.

۲- رنگ دیوار خانه کرمی

رنگ کرمی یکی از ترندهای رایج و محبوب رنگ دیوار خانه در سال های گذشته بوده است. امسال این رنگ جز رنگ های مد سال و جدید دکوراسیون داخلی شده است. رنگ کرمی روشن، که ترکیب سفید و کمی زرد است، برای دیوارهای کل خانه عالی و مناسب است. پذیرایی با این رنگ روشن، زیبا و دلباز می شود. دیوارهای اتاق خواب ها را رنگ کرمی بزنید و خیالتان از بابت ست کردن دکوراسیون آن راحت باشد. دیوار آشپزخانه و راهروها هم با رنگ کرمی، عالی و زیبا می شوند.

رنگ دیوار خانه جدید پذیرایی

۳- رنگ دیوار خانه سفالی (تراکوتا)

رنگ سفالی یا اخرایی که در تصویر زیر می بینید از ترندهای امسال رنگ دیوار خانه است. این رنگ با گرمی و زیبایی خود، فضای خانه را از سکون و تیرگی در می آورد و فضایی پویا خلق می کند. شما می توانید برای دیوار پذیرایی خود از درجات کمرنگ آن استفاده کنید. البته پیشنهاد ما رنگ آمیزی دیوارهای اتاق خواب یا راهروی خانه با این رنگ جذاب است. به این ترتیب، در طول سال های بعد، تغییر دکوراسیون پذیرایی برای شما راحت تر خواهد بود.

رنگ دیوار خانه تراکوتا یا اخرایی

۴- رنگ دیوار خانه سبز پررنگ با ته رنگ طوسی

امسال رنگ های سبز پررنگ با طوسی ترکیب شده و سبز زیبایی را درست می کنند.انتخاب رنگ دیوار خانه به این رنگ سبزظ، آرامبخش و یادآور طبیعت است. این رنگ برای دیوارهای پذیرایی، چه سبک مدرن و چه کلاسیک، عالی است.

 البته برای هر فضایی بهتر است فقط یک دیوار آن به رنگ سبز پررنگ، انتخاب شود. انتخاب رنگ کرمی برای باقی دیوارها هم هماهنگی زیبایی درست می کند. اگر یک دیوار پذیرایی را به رنگ سبز پررنگ کثیف رنگ آمیزی کردید رنگ های سبز کمرنگ، سفید، کرمی، خانواده نارنجی، بژ، نسکافه ای و طوسی کمرنگ، با آن هماهنگ و شیک می شوند.

رنگ دیوار خانه جدید پذیرایی

اگر به رنگ های تیره علاقه دارید، انتخاب رنگ یک دیوار اتاق به رنگ سبز پررنگ، ایده خوبی است. البته دقت کنید در این صورت بقیه وسایل و اجزای اتاق باید از رنگ های روشن یا ملایم انتخاب شوند. رنگ های سبز کمرنگ و کثیف، کرمی، سفید، زرد و طوسی روشن از جمله این رنگ ها هستند.

۵- رنگ دیوار خانه بنفش و یاسی

رنگ بنفش و البته رنگ های ملایم تر آن مثل یاسی، از ترندهای جدید رنگ دیوار خانه هستند. این رنگ ها برای رنگ آمیزی یک دیوار پذیرایی یا دیوارهای اتاق خواب ها عالی هستند. بنفش از قدیم، یادآور شکوه و عظمت پادشاهان است. اگر طرفدار رنگ های تیره هستید می توانید از رنگ بنفش برای یک دیوار پذیرایی استفاده کنید. در این صورت بقیه دیوارها و وسایل پذیرایی را از رنگ های روشن و هماهنگ مانند سفید، کرمی، طوسی روشن، زرد لیمویی انتخاب کنید. در کنار این رنگ ها، رنگ سورمه ای، نقره ای، سبز و طوسی تیره در وسایل کوچک هم زیبا و شیک می شود.

رنگ دیوار خانه جدید پذیرایی

رنگ آمیزی دیوار های اتاق خواب با رنگ یاسی کمرنگ، اتاقی خاص و چشم نواز درست می کند. رنگ یاسی یادآور گل و ظرافت شکوفه ها و طبیعت بهاری است. به همین دلیل برای اتاق خواب های دو نفره و اتاق دخترانه، رنگی ایده آل و زیبا است. بهتر است رنگ بنفش را برای دیوار اتاق خواب ها انتخاب نکنید، مگر اینکه اتاق بزرگی داشته باشید. در این صورت هم فقط یک دیوار اتاق را به رنگ بنفش رنگ آمیزی کنید.

۶- رنگ دیوار خانه سبز کمرنگ و کثیف

ترکیب رنگ سبز با ته رنگ طوسی، رنگی طبیعی و زیبا درست می کند که آرامبخش و کمرنگ است. این رنگ هم رنگی روشن و طبیعی است و هم رنگی گرم و سرزنده است که پذیرایی را جذاب می کند. با رنگ آمیزی دیوارهای پذیرایی با رنگ سبز کثیف، مبلمان و سایر دکوراسیون منزل را می توانید با رنگ های مختلفی انتخاب کنید. رنگ های خانواده سبز، طوسی، قهوه ای، کرمی و سفالی و نارنجی با رنگ سبز کثیف، ترکیب های زیبایی می سازند.

اگر برای دیوار اتاق خواب خود به دنبال رنگی جدید و زیبا می گردید، رنگ سبز کثیف یکی از بهترین رنگ هاست. این رنگ را برای کل دیوارهای اتاق خواب یا یک دیوار اتاق می توانید انتخاب کنید. رنگی ملایم و طبیعی که آرام بخش است و برای فعالیت روزانه مناسب است.

این رنگ تا حدی کاربردی و زیبا است که برای دیوار راهرو و ورودی یا آشپزخانه هم جذاب و مناسب است. کل دیوارهای راهروی خانه را با این سبز، رنگ آمیزی کنید. در راهرو از گلدان های طبیعی و وسایل مشکی و سفید به کار ببرید. مطمئنا راهرویی جذاب و تاثیرگذار خواهید داشت.

رنگ دیوار خانه جدید

۷- رنگ دیوار خانه مشکی

با اینکه رنگ مشکی نمی تواند برای کل دیوارها مورد استفاده قرار گیرد، ولی استثنا دارد. رنگ مشکی از رنگ های جدید دکوراسیون داخلی برای بخشی از دیوارهای خانه است. اگر طرفدار رنگ های تیره هستید، یکی از دیوارهای پذیرایی را با مشکی رنگ آمیزی کنید. این کار در صورتی که طول این دیوار کم باشد، انتخابی عالی است. ایده دیگر، رنگ آمیزی دیوارهای راهرو یا ورودی خانه با رنگ مشکی است. یکی از دیوارهای راهرو یا ورودی را مشکی کنید و در کنار آن از رنگ های سفید، نقره ای و کرمی استفاده کنید.

رنگ آمیزی یکی از دیوارهای اتاق خواب با مشکی، مخصوصاً برای اتاق خواب پسرانه نوجوان یا جوان، خیلی شیک و جذاب است. فراموش نکنید در این صورت از رنگ های روشن خیلی بیشتری برای سایر دکوراسیون اتاق، استفاده کنید.

رنگ مشکی برای دیوار سرویس بهداشتی و حمام هم انتخاب جالب و تاثیرگذاری است. رنگ مشکی را برای سقف یا یکی از دیوارهای سرویس ها به کار ببرید و بقیه سرامیک ها و وسایل آن را از رنگ سفید انتخاب کنید.

برای اینکه دقیقاً بدانید چه رنگی را باید به نقاش ساختمان سفارش دهید، در ادامه ترکیب رنگ های هر خانواده رنگی را برای شما آماده کرده ایم. شما می توانید یکی از رنگ های زیر را انتخاب کنید و از عکس مربوط به هر رنگ، آن را سفارش دهید.

بهترین رنگ دیوار خانه در سال جدید

۱- سفید خالص

۲- کرمی

۳- ترکیب کرمی و خاکی

۴- ترکیب کرمی و نخودی

۵- ترکیب قهوه ای و طوسی

۶- رنگ بژ

۷- رنگ خاکی

۸- رنگ مشکی

۹- نخودی

۱۰- ترکیب طوسی و کرمی

رنگ های طبیعی برای فضاها و با هر ابعادی مناسب و زیبا است. بهتر است این رنگ ها را برای اکثر دیوارهای هر فضا به کار ببرید. در کنار رنگ اصلی هر فضا از رنگ های دیگر در دیوار یا سایر دکوراسیون به کار ببرید. اگر فضای کوچکی دارید از رنگ های روشن تر این مجموعه انتخاب کنید. در صورتی که یکی از رنگ های تیره را انتخاب کردید، در کنار آن رنگ های روشن بیشتری به کار ببرید.

بهترین رنگ های آبی و سبز برای دیوار

۱- آبی خیلی کمرنگ

۲- ترکیب آبی و سبز و طوسی کمرنگ

۳- ترکیب آبی و سبز کمرنگ

۴- سبز کله غازی کمرنگ

۵- سبز کله غازی پررنگ

۶- سبز کله غازی سیر

۷- ترکیب طوسی و آبی کمرنگ

۸- ترکیب سورمه ای و طوسی پررنگ

۹- طوسی ذغالی و کمی فیلی

۱۰- آبی لاجوردی کمرنگ

۱۱- آبی ناوی ( ترکیب آبی نفتی و طوسی)

۱۲- آبی نفتی (ترکیب آبی لاجوردی و سورمه ای)

رنگ های آبی، از رنگ های آرامبخش و عالی برای دیوارهای خانه هستند. ترکیب رنگ های جدید آبی را ببینید و رنگ ایده آل خود را انتخاب کنید. رنگ های کمرنگ این مجموعه برای پذیرایی یا اتاق خواب کوچک یا تاریک مناسب است. برعکس از ترکیب های تیره آن می توانید برای دیوارهای اتاق ها یا پذیرایی بزرگ به کار ببرید.

همچنین این خانواده رنگی، انتخاب خوبی برای رنگ آمیزی دیوارهای راهروی ورودی یا راهروی اتاق خواب هاست. یکی از دیوارهای راهروی ورودی را به رنگ آبی ناوی رنگ آمیزی کنید. بقیه دیوارها را آبی کمرنگ، سفید یا کرمی کنید. برای بقیه وسایل و دکوراسیون این قسمت از رنگ های طلایی، قرمز یا سفید به کار ببرید.

بهترین رنگ های سبز برای دیوار

۱- سبز خیلی کمرنگ

۲- سبز سدری

۳- سبز یشمی

۴- ترکیب سبز کمرنگ و طوسی

۵- ترکیب سبز کمرنگ و خاکی ( رنگ عدسی)

۶- سبز پررنگ و سیر

۷- ترکیب سبز سدری و خاکی

۸- ترکیب سبز کمرنگ و خاکی و زرد

۹- ترکیب قهوه ای و کمی سبز

۱۰- رنگ سبز رزماری (سبز چمنی کم رنگ)

۱۱- سبز کمرنگ

۱۲- سبز یشمی و کمی زرد

رنگ های سبز از رنگ های جدید و پرطرفدار برای دکوراسیون داخلی هستند. رنگ های متنوع و زیبایی از سبزهای کمرنگ و ملایم تا سبزهای زنده و پررنگ وجود دارد. اگر برای یکی از دیوارهای پذیرایی خود به دنبال رنگی شیک و جدید هستید، ما رنگ سبز را پیشنهاد می کنیم. یکی از ترکیب رنگ های سبز را انتخاب کنید و برای دیوار اصلی پذیرایی خود به کار ببرید. برای دیوارهای پذیرایی کوچک از ترکیب های روشن و در پذیرایی بزرگ و نورگیر از درجات پررنگ، استفاده کنید.

اگر راهرویی ساده دارید و خواهان تغییر و تحول در آن هستید، یکی از دیوارهای آن را سبز رنگ کنید. البته می توانید تمام دیوارهای یک راهرو را با سبز کمرنگ رنگ آمیزی کنید.

رنگ های هماهنگ با رنگ های روشن سبز، رنگ سفید، مشکی، طوسی تیره و روشن، نارنجی، قرمز و زرد هستند. البته میزان استفاده از هر رنگی به شرایط خانه شما و رنگ سایر دکوراسیون بستگی دارد.

بهترین رنگ های قرمز و صورتی برای دیوار

۱- گلبهی کمرنگ

۲- رنگ رزی (ترکیب قرمز و گلبهی)

۳- رنگ صورتی چرک ( ترکیب صورتی و طوسی کمرنگ)

۴- ترکیب قرمز و گلبهی

۵- ترکیب صورتی و کرمی

۶- رنگ قرمز آجری ( ترکیب قرمز و نارنجی)

۷- ترکیب گلبهی و نارنجی

۸- رنگ قرمز اناری

رنگ های خانواده صورتی و قرمز برای رنگ آمیزی دیوارها در صورت رعایت شرایطی، خاص و زیبا هستند. اولاً ما رنگ های این خانواده را برای سالن پذیرایی پیشنهاد نمی کنیم. مگر اینکه خانه ای مدرن و فانتزی دارید و علاقه زیادی هم به این رنگ دارید. دوماً در صورتی که کل وسایل و دکوراسیون پذیرایی شما به رنگ های روشن، خنثی و سرد باشد، مجاز به استفاده از این رنگ هستید. ترکیب های قرمز را برای یکی از دیوارهای پذیرایی انتخاب کنید که نزدیک پنجره باشد و نور روی آن بتابد.

رنگ صورتی و ترکیب های آن هم برای اتاق خواب های دو نفره یا دخترانه، خیلی جذاب و رمانتیک است. اگر اتاق خوابی کوچک یا تاریک دارید، یک دیوار را با درجات روشن صورتی یا قرمز رنگ آمیزی کنید. در کنار آن سعی کنید از رنگ های سرد یا خنثی برای بقیه وسایل و دکوراسیون اتاق به کار ببرید.

بهترین رنگ های خانواده بنفش برای دیوار

۱- یاسی کمرنگ

۲- ترکیب یاسی کمرنگ و صورتی

۳- ترکیب یاسی کمرنگ و طوسی کمرنگ

۴- ترکیب بنفش و طوسی تیره

۵- ترکیب یاسی و نخودی

۶- ترکیب بنفش و قهوه ای

۷- صورتی کمرنگ

۸- سرخابی و یاسی

رنگ های بنفش و ترکیب رنگ های آن، معمولاً برای سالن پذیرایی به کار نمی روند. این رنگ ها بیشتر مناسب اتاق خواب است. ولی در صورتی که دکوراسیون پذیرایی شما به این رنگ است یا علاقه زیادی به این رنگ دارید، می توان از درجات خیلی کمرنگ آن استفاده کنید. یکی از دیوارهای پذیرایی را با رنگ یاسی خیلی کمرنگ، رنگ آمیزی کنید. در صورتی که از این رنگ برای دیوار پذیرایی به کار می برید، بهتر است یکی از وسایل پذیرایی از خانواده این رنگ انتخاب شود تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

رنگ دیوار خانه جدید
رنگ دیوار خانه جدید

دیوار پذیرایی و راهروی خانه را چه رنگی کنیم؟

دیوار پذیرایی و راهروی خانه را می توان با ترکیب رنگ های جدید و زیبایی رنگ آمیزی کرد. ولی بهتر است رنگ هایی ملایم و کمرنگ را برای این دیوارها به کار برد. اگرچه می توان یکی از دیوارهای پذیرایی را به رنگی تیره، رنگ آمیزی کرد ولی در صورتی که رنگی گرم یا سرد باشد، ممکن است در بلند مدت خسته کننده و تکراری به نظر بیاید. بهترین رنگ ها برای دیوار پذیرایی، رنگ های طبیعی، خنثی و ملایم است که با اکثر رنگ ها هم ست می شوند.

رنگ دیوار خانه جدید

راهروی خانه را می توان هم به رنگ های طبیعی و خنثی و هم رنگ های گرم و سرد دیگر رنگ کرد. راهروها به دلیل اینکه فضای کوچکی هستند با رنگ های غیر طبیعی و پررنگ هم زیبا می شوند. در صورتی که رنگ های پررنگ را انتخاب می کنید، یکی از دیوارهای راهرو یا سقف آن را رنگ کنید. ولی بقیه رنگ ها برای کل دیوارهای راهرو، زیبا و جذاب می شود.

پیشنهادات عالی برای رنگ دیوار پذیرایی و راهرو

۱- سفید خالص

۲- کرمی برای کل دیوارها

۳- ترکیب کرمی و نخودی برای کل دیوارها یا یک دیوار

۴- رنگ بژ برای یک دیوار

۵- رنگ خاکی برای یک دیوار

۶- رنگ نخودی برای یک دیوار

۷- ترکیب طوسی و کرمی برای یک دیوار

۸- سبز سدری کم رنگ برای کل دیوارها یا یک دیوار

۹- ترکیب سبز کمرنگ و طوسی (سبز کثیف) برای یک دیوار

۱۰- ترکیب سبز پررنگ و طوسی برای یک دیوار

۱۱- ترکیب رنگ سدری و طوسی برای یک دیوار

۱۲- ترکیب آبی و سبز و طوسی کمرنگ برای یک دیوار

۱۳- ترکیب آبی و سفید و طوسی برای یک دیوار

۱۴- ترکیب سورمه ای و طوسی (آبی ناوی کمرنگ) برای یک دیوار

۱۵- ترکیب سورمه ای و طوسی تیره برای یک دیوار

رنگ دیوار خانه جدید

رنگ دیوار خانه جدید

دیوار اتاق خواب خانه چه رنگی باشد؟

برای دیوار اتاق خواب ها، تقریباً همه رنگ هایی که بالاتر معرفی کردیم را می توانید به کار ببرید. به دلیل اینکه اتاق خواب ها محلی برای استراحت و آرامش هستند، بهتر است دیوارها را به رنگ های ملایم، طبیعی و خنثی رنگ آمیزی کنید. البته در صورتی که اتاق هایی نورگیر یا بزرگ دارید، می توانید یکی از دیوارهای اتاق را هم، رنگی تیره بزنید. همیشه تعادل رنگ های روشن و تیره را در هر فضایی مخصوصاً در اتاق خواب ها حفظ کنید.

رنگ دیوار اتاق خواب دو نفره خانه

رنگ دیوار اتاق خواب دونفره تاثیر زیادی در زیبایی اتاق دارد. رنگ های روشن و جدید، گزینه خوبی برای این اتاق است. انتخاب رنگ های پررنگ، به ابعاد و نورگیری اتاق بستگی دارد. شما می توانید کل دیوارهای یک اتاق دونفره را رنگی روشن مثل سبز کثیف بزنید یا یکی از دیوارهای اتاق را سبز یشمی کنید. انتخاب رنگ های تیره و خنثی مثل طوسی تیره یا مشکی هم یکی از گزینه ها است. منتهی این رنگ ها را باید فقط برای یک دیوار اتاق انتخاب کنید. همچنین در صورتی که اتاق نورگیر و نسبتا بزرگی دارید، این رنگ ها مناسب اتاق است.

رنگ اتاق خواب دو نفره خانه

پیشنهادات ما برای دیوار اتاق خواب دو نفره

۱- تمام رنگ های طبیعی و کمرنگ برای کل دیوارها

۲- بقیه ترکیب رنگ های کمرنگ معرفی شده برای کل دیوارها یا یک دیوار

۳- بقیه ترکیب رنگ های پررنگ معرفی شده برای یک دیوار

رنگ دیوار اتاق خواب نوزاد و کودک خانه

اتاق خواب نوزاد یا کودک را بهتر است با رنگ های روشن و ملایم رنگ آمیزی کنید. این رنگ ها می توانند از رنگ های طبیعی و خنثی یا رنگ های شاد و کمرنگ باشند. یکی از دیوارهای اتاق کودک را می توانید به رنگی پررنگ در بیاورید. هماهنگی رنگ دیوار و دکوراسیون اتاق کودک خیلی مهم است. هر رنگی که برای رنگ آمیزی دیوارها انتخاب می کنید باید با رنگ وسایل اتاق هماهنگ باشد.

رنگ دیوار خانه جدید

پیشنهادات ما برای دیوار اتاق خواب کودک و نوزاد

رنگ های طبیعی و خنثی مانند سفید، طوسی کمرنگ، کرمی ، نخودی، بژ

رنگ های گرم و کمرنگ مانند سبز سدری کمرنگ، ترکیب سبز کمرنگ و طوسی، ترکیب سبز و آبی کمرنگ و طوسی

رنگ های سرد و کمرنگ مانند آبی کمرنگ، آبی کثیف ( ترکیب آبی و طوسی)، ترکیب آبی و کرمی

رنگ های پررنگ مانند ترکیب سورمه ای و طوسی برای یک دیوار اتاق خواب

رنگ دیوار خانه جدید

رنگ دیوار اتاق خواب دخترانه خانه

اتاق خواب دخترانه کودک یا جوان را می توان با رنگ های زیبا و دلربایی مانند یاسی یا صورتی کمرنگ رنگ آمیزی کرد. اگر این رنگ ها به اندازه و متعادل در دکوراسیون اتاق به کار روند، ظاهری فوق العاده شیک به اتاق می دهند. همچنین رنگ های سرد و خنثی زیادی هستند که با ترکیب های جالب برای این اتاق مناسب و زیبا می شوند.

پیشنهادات ما برای رنگ دیوار اتاق دخترانه

۱- رنگ های طبیعی و خنثی کمرنگ مانند سفید، کرمی، طوسی روشن، بژ و نخودی

۲- رنگ های کمرنگ خانواده سبز مانند سبز سدری کم رنگ، ترکیب سبز و طوسی، ترکیب سبز و زرد کمرنگ برای کل دیوارها یا یک دیوار

۳- رنگ های پررنگ خانواده سبز مانند ترکیب یشمی و طوسی برای یک دیوار

۴- رنگ های کمرنگ خانواده آبی مانند آبی کثیف، آبی سبز کمرنگ، ترکیب آبی و کرمی برای کل دیوارها یا یک دیوار

۵- رنگ های کمرنگ یا پررنگ خانواده بنفش برای یک دیوار اتاق

۶- رنگ های کمرنگ یا پررنگ خانواده قرمز و صورتی برای یک دیوار

رنگ دیوار خانه جدید

رنگ دیوار اتاق خواب پسرانه خانه

اتاق خواب پسرانه را می توان با رنگ های سرد و گرم رنگ آمیزی کرد. بهتر است رنگ های پررنگ را برای یک دیوار و رنگ های کمرنگ را برای یک یا کل دیوارها به کار برد.

رنگ های خنثی و سرد برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق پسرانه مناسب تر هستند. در کنار این رنگ ها، می توانید از رنگ های گرم به میزان کم در سایر وسایل و دکور اتاق به کار ببرید. بهترین ترکیب رنگ ها برای دیوار اتاق پسرانه را در ادامه می بینید.

پیشنهادات ما برای دیوار اتاق خواب پسرانه

۱- رنگ های طبیعی و کمرنگ مانند طوسی کمرنگ، خاکی کمرنگ، بژ، کرمی یا نخودی

۲- رنگ های خانواده سبز مانند ترکیب یشمی و طوسی، ترکیب سبز پررنگ و طوسی برای یکی از دیوارها

۳- رنگ های خانواده آبی مانند آبی کثیف، ترکیب سورمه ای و طوسی روشن یا سورمه ای و طوسی تیره برای یکی از دیوارها

۴- رنگ طوسی تیره، خاکی یا مشکی برای یکی از دیوارها

رنگ دیوار خانه جدید

جمع بندی:

رنگ دیوار خانه یکی از عوامل مهم در زیبایی و جلوه بیشتر فضای داخلی است. انتخاب درست رنگ دیوار برای هر فضایی مانند پذیرایی یا اتاق خواب، کل آن فضا را خوب و زیبا نشان می دهد. رنگ ها و ترکیب های جدید امسال را به طور مفصل برای هر فضای خانه معرفی کردیم. برای انتخاب از بین این رنگ ها، به رنگ سایر اجزا و دکوراسیون خود دقت کنید. رنگی هماهنگ یا خنثی را برای رنگ آمیزی دیوارهای خود انتخاب کنید. با این کار بعد از مدتی همچنان از رنگ انتخابی خود، راضی خواهید بود. از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، سپاسگزارم.

مطالب مرتبط

4 نظر در “رنگ دیوار خانه؛ بهترین رنگ ها برای نقاشی دیوار

  1. سام گفت:

    متشکرم عالی بود

    1. سرامود گفت:

      سلام و درود
      خوشحالم مفید بوده

  2. مجتبی گفت:

    خیلی کارآمد و مفید

  3. مجتبی گفت:

    سلام عالی و مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *