دکوراسیون آشپزخانه, ترفندهای بازسازی آشپزخانه, دکوراسیون

نصب برچسب کابینت آشپزخانه و ۳ نمونه اجرا شده و شیک

نصب برچسب کابینت جدید و شیک

یکی از بهترین و اقتصادی ترین راه ها برای بازسازی آشپزخانه، نصب برچسب کابینت است. برچسب کابینت جدید برای تغییر رنگ و طرح کابینت ها بسیار عالی است. اگر کابینت های با طرح یا رنگی قدیمی دارید با برچسب آن ها را زیبا و شیک کنید.

برچسب ها طرح و رنگ بندی طبیعی و زیبایی دارد. برچسب ها با ظاهری شبیه کابینت ام دی اف، چوبی یا هایگلاس تولید شده اند. برای اینکه برچسب کابینت شیک و زیبایی انتخاب کنید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

نصب برچسب کابینت آشپزخانه

برچسب کابینت از جنس پی وی سی مقاوم و ضد آب تولید می شود. این برچسب ها دارای چسب قوی هستند که مقاومت بالایی دارد. برچسب کابینت کاملاً ضد آب و رطوبت است و به مرور زمان جدا نمی شود. این برچسب ها با طرح و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند.

کابینت های با رنگ چوبی تیره یا ظاهر قدیمی را می توانید با برچسب ها خیلی سریع، زیبا و نو کنید. برچسب کابینت رنگ های تیره و روشن، طرح چوب، سنگ، بتن و … دارد. از نظر ظاهری بعد از نصب برچسب کابینت، ظاهر آشپزخانه جدید و نو می شوند. البته اگر برچسب توسط نصاب انجام شود، نتیجه کار خیلی تمیز و عالی می شود.

نصب برچسب کابینت جدید

اگر به دنبال راهی برای بازسازی کم هزینه و سریع کابینت هستید نصب برچسب کابیینت، گزینه ای فوق العاده است. هزینه نصب برچسب برای یک آشپزخانه معمولی حدود یک دهم یا کمتر نسبت به تعویض کل کابینت هاست.

این برچسب ها هم برای کابینت های ام دی اف و هم فلزی قابل استفاده است. نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است سطح کابینت ها صاف و تراز باشند.

در صورتی که سطح کابینت باد کرده یا فرورفتگی دارد، برچسب کابینت نمی تواند این ایرادات را کاملا پوشش دهد. تنها راه حل برای این کابینت ها استفاده از برچسب های رنگ تیره و طرح چوب هست. با این کار ظاهر ناصاف کابینت کمتر به چشم می آید.

نصب برچسب کابینت

نصب برچسب صفحه کابینت و بین کابینتی آشپزخانه

علاوه بر سطح کابینت ها، می توانید صفحه کابینت و کاشی دیوارهای آشپزخانه را با این برچسب ها جدید و شیک کنید. این برچسب ها به راحتی روی دیوار یا صفحه کابینت چسبانده می شوند. سرعت نصب بالایی دارند و نسبت به تعویض صفحه کابینت قیمت اقتصادی و پایینتری دارند.

برچسب ها از نظر مقاومت نسبت به آب و رطوبت عالی هستند. مقاومت خوبی نسبت به گرما دارند، فقط نباید جسم خیلی داغ یا شعله آتش با آن ها تماس داشته باشد.

نصب برچسب کابینت جدید

اگر کاشی بین کابینتی شما از مدل های قدیمی و سایز کوچک هست برچسب های طرح دار و مات استفاده کنید. انتخاب برچسب مات باعث می شود بندهای کاشی زیری دیده نشود. برچسب طرح بتن مات برای این کاشی ها عالی است.

در صورتی که کاشی های بزرگتری دارید می توانید از برچسب طرح سنگ یا تک رنگ هم استفاده کنید. برای صفحه کابینت، برچسب طرح بتن، طرح سنگ بسیار زیبا و شیک می شود.

نصب برچسب کابینت شیک

مدل های جدید برچسب کابینت

شما می توانید برای نصب برچسب کابینت از مدل های مختلف استفاده کنید. برچسب ساده و تک رنگ، برچسب طرح چوب، برچسب طرح سنگ رگه دار یا نقطه دار از جمله آنهاست. برچسب ها از نظر سطح ظاهری به سه دسته مات، نیمه مات و براق تقسیم می شوند. برچسب براق، شبیه ورق هایگلاس دیده می شود. برچسب مات و نیمه مات هم شبیه سطوح ام دی اف یا سنگی هستند.

برچسب های جدید با مدل های طرح دار متفاوت و مدرن هم در بازار وجود دارد. این مدل ها با طرح های هندسی یا خطوط مختلف هستند. این برچسب های طرح دار بیشتر برای بین کابینت یا دیوار حمام و سرویس استفاده می شود.

جنس برچسب کابینت

برچسب کابینت ها از جنس پی وی سی مقاوم و ضد آب هستند. جنس برچسب در برابر گرما هم مقاومت قابل قبولی دارد. از نظر ضخامت مدل های متفاوتی از ضخیم تا نازک دارد. بهترین برچسب کابینت ها ضخامت ۱۰۰میکرون دارند. این برچسب ها پوشش بالایی هم دارند و رنگ زیرین خود را نشان نمی دهند.

نصب برچسب کابینت ارزان

برچسب های درجه ۱ به راحتی جدا و کنده نمی شوند و دوام بالایی دارند. جنس این برچسب ها انعطاف پذیری خوبی دارد و نرم است. به همین دلیل مقاومت خوبی دارد و در بلند مدت خراب و پاره نمی شود.

نصب برچسب کابینت ارزان

نصب برچسب کابینت روی وسایل مختلف

با اینکه برچسب ها به عنوان برچسب کابینت شناخته شده اند ولی کاربردهای زیادی دارند. برچسب ها برای دیوار بین کابینت، دیوار آشپزخانه، روی صفحه کابینت، دیوار سرویس و حمام، میز تحریر، میزهای چوبی چسبانده می شوند. شما می توانید هر وسیله فلزی یا چوبی یا پلاستیکی را با این برچسب ها بازسازی و نو کنید. برچسب ها حتی برای زیباتر کردن روی ستون های خانه یا وسایل الکتریکی آشپزخانه استفاده می شوند.

نصب برچسب کابینت روی میز
نصب برچسب کابینت روی میز پذیرایی

چطور برچسب کابینت را انتخاب کنیم؟

یکی از مهمترین بخش ها، انتخاب طرح و رنگ قبل از نصب برچسب کابینت است. برچسب کابینت را می توانید تک رنگ یا دو رنگ انتخاب کنید. این دو رنگ می تواند برای کابینت های بالا و پایین متفاوت باشد. همچنین می توانید برای بعضی از درهای کابینت از رنگی متفاوت مثل مشکی یا طوسی استفاده کنید.

اگر آشپزخانه ای تاریک یا کوچک دارید، حتما رنگ های روشن انتخاب کنید. برای بین کابینت و صفحه کابینت از رنگ های هماهنگ استفاده کنید. ترکیب سه رنگ سفید و مشکی و طرح چوب هم جالب است. مثلاً کابینت های ردیف بالا سفید، ردیف پایین طرح چوب و صفحه کابینت مشکی باشد.

از دو برچسب طرح دار در یک آشپزخانه کوچک استفاده نکنید. مثلاً اگر برچسب صفحه کابینت را طرح سنگ انتخاب کردید بقیه برچسب ها را ساده بزنید.

نصب برچسب کابینت جدید

چند ترکیب جدید و شیک برای برچسب آشپزخانه:

برچسب کابینت سفید و طوسی تیره برای کابینت ها، طرح بتن برای بین کابینت و روی صفحه کابینت

برچسب سفید برای کابینت ها، طرح سنگ مشکی برای بین کابینت و صفحه کابینت

برچسب طوسی برای کابینت های پایین، برچسب سفید برای کابینت های بالا، برچسب طرح سنگ رگه دار طوسی برای صفحه کابینت و بین کابینت

برچسب طرح چوب برای کابینت های بالا، طوسی برای کابینت های پایین، و طرح بتن برای روی صفحه و بین کابینت

نصب برچسب کابینت جدید
نصب برچسب کابینت جدید

۳ نمونه نصب برچسب کابینت آشپزخانه

نصب برچسب کابینت به مهارت خاصی نیاز دارد و معمولاً بوسیله نصاب انجام می شود. به دلیل اینکه نباید زیر برچسب ها حباب و یا فاصله ای با کابینت ایجاد شود کاری مشکل است. بنابراین توصیه می کنیم نصب آن را به نصاب ماهر بسپارید.

اگر نصب برچسب اصولی و توسط متخصص انجام شود با کابینت های نو تفاوتی ندارد. ظاهر کابینت ها مانند ام دی اف یا هایگلاس تمیز و نو دیده می شود. ما با همکاری نصاب های ماهر چندین نمونه کابینت آشپزخانه را با برچسب بازسازی کرده ایم. در ادامه چند نمونه از این کابینت ها را می بینید.

۱- نصب برچسب کابینت آشپزخانه – تهران محدوده تجریش

در این آشپزخانه، کابینت های بالا به رنگ بژ بوده و با نظر مشتری برچسب مشکی مات نصب شده است. صفحه کابینت ها رنگ چوبی بوده و با برچسب طرح سنگ مشکی پوشیده شده است. کابینت های پایین تغییری نداشته است. در این آشپزخانه ترکیب دو رنگ مشکی و چوبی به دلیل کنتراست و گرمی که دارد بسیار شیک و زیبا شده است.

نصب برچسب کابینت آشپزخانه
نصب برچسب کابینت آشپزخانه
نصب برچسب کابینت آشپزخانه
نصب برچسب کابینت آشپزخانه
نصب برچسب کابینت آشپزخانه

۲- نصب برچسب کابینت آشپزخانه – تهران محدوده آزادی

در این آشپزخانه کل کابینت ها به رنگ چوبی تیره بودند که با نظر مشتری برچسب سفید نصب شد. نصب برچسب سفید هایگلاس به دلیل رنگ روشن و براق بودن باعث دلباز و روشنتر شدن آشپزخانه شده است.

عکس نصب برچسب کابینت آشپزخانه
عکس نصب برچسب کابینت آشپزخانه

۳- نصب برچسب کابینت آشپزخانه – تهران محدوده سعادت آباد

در این پروژه، کابینت های آشپزخانه به رنگ چوبی نسکافه ای بود که به پیشنهاد ما و نظر مشتری در کل سفید هایگلاس شد. به دلیل رنگ بد بین کابینتی، کاشی بین کابینت و صفحه کابینت ربرچسب طرح سنگ رگه دار نصب شد. همانطور که می بینید ظاهر کابینت و صفحه کابینت مانند کابینت نو و ساخته شده می باشد.

عکس نصب برچسب کابینت آشپزخانه
عکس نصب برچسب کابینت آشپزخانه
عکس نصب برچسب کابینت آشپزخانه
عکس نصب برچسب کابینت آشپزخانه

جمع بندی:

برچسب کابینت از راهکارهای کم هزینه و سریع به نسبت تعویض کابینت و کاشی هاست. برای اینکه کابینت های شیک و جدیدی داشته باشید برچسب کابینت را توصیه می کنیم. برچسب های روشن و تیره را به تناسب نورگیری و ابعاد آشپزخانه به کار ببرید. برای بازسازی سایر وسایل چوبی خانه مثل میزها هم می توانید از برچسب استفاده کنید. برای بازسازی شیک و کم هزینه کابینت های خود ما با فروش و نصب حرفه ای برچسب در خدمت شما هستیم.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق پیام رسان واتساپ، ایتا یا روبیکا، با شماره زیر عکس کابینت های خود را ارسال و مشاوره بگیرید یا تماس بگیرید.

۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *