طراحی داخلی خانه, تازه های دکوراسیون, دکوراسیون پذیرایی

قیمت دیوارپوش ترمووال و طریقه نصب ترمووال

قیمت دیوارپوش ترمووال

قیمت دیوارپوش ترمووال و طریقه نصب ترمووال

ترمووود نوعی چوب است که در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع ترمووودها ترمووال است. استفاده از دیوارپوش ترمووال زیبایی خاصی را به منازل و اداره ها و هرنوع ساختمانی می بخشد. این نوع از ترمووودها علاوه بر زیبایی دارای مقاومت و استحکام خوبی هستند. ما در این مقاله درباره قیمت دیوارپوش ترمووال و طریقه نصب ترمووال صحبت کرده ایم.

ترمووال چیست؟ (Thermo Wall)

ترمووال یکی از جدیدترین محصولات برای ساخت دیوار منازل و دفاتر اداری می باشد. این محصول یک دیوارپوش از جنس PVC است که به عنوان یکی از بهترین مواد در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه زیبایی خاصی به دیوارها و دکوراسیون می دهد مورد توجه بسیاری از مهندسان و طراحان دکوراسیون قرار گرفته است.

انواع ترمووال

دیوارپوش های ترمووال در ۲ مدل ارائه می شوند:

  1. ترمووال پی وی سی PVC
  2. ترمووال های چوبی پشت فم دار
ترمووال های PVC از مواد پلی استر ساخته می شوند و ضد آب هستند و قیمت های مناسب تری نسبت به ترمووال های چوبی دارند. ترمووال های چوبی نمای طبیعی تری دارند.
از نظر ضخامت و اندازه نیز دیوارپوش های ترمووال دارای تنوع هستند که می توانید با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.
قیمت دیوارپوش ترمووال و طریقه نصب ترمووال

قیمت دیوارپوش ترمووال و طریقه نصب ترمووال

مزایای ترمووال

  • انعطاف پذیری بالا
  • نصب آسان
  • طول عمر بالایی دارد
  • ضد حشره و موریانه
  • قیمت های مناسب
  • قابلیت شست و شو
  • عایق حرارتی مناسب
  • ضد آب و رطوبت
  • غیر قابل اشتعال
  • متنوع در طرح و رنگ
  • زیبایی زیاد
  • نظافت آسان

قیمت دیوارپوش ترمووال

دیوارپوش ترمووال نسبت به چوب ترمووود قیمت خمناسب تری دارد و برای استفاده در دکوراسیون داخلی گزینه مناسبی است. قیمت دیوارپوش ترمووال در سال ۱۴۰۲ با توجه به کیفیت آن، روکش آن و سایر مشخصه هایش قیمتی در حدود ۱۸۰ تا ۳۵۰ هزار تومان برای هر شاخه است.

مجموعه ی سرامود انواع مختلفی از این محصول را برای شما آماده کرده است که می توانید از لینک زیر اقدام به خرید کنید:

خرید دیوارپوش ترمووال

همچنین شما عزیزان می توانید برای اجرای دیوارپوش ترمووال در دفاتر یا منازل خود با ما تماس بگیرید تا مهندسان ما مشاوره رایگان را به شما عزیزان ار ائه کنند.

تماس با مشاوران سرامود 

۰۹۱۹۸۸۲۴۷۸۶

قیمت دیوارپوش ترمووال و طریقه نصب ترمووال

قیمت دیوارپوش ترمووال و طریقه نصب ترمووال

دیوارپوش ترمووال و ۶ ایده دیزاین دیوار خانه

طریقه نصب ترمووال

ترمووال ها برای زیباسازی و دیزاین استفاده می شوند. برای نصب و اتصال این دیوارپوش ها می توان از چسب های سیلیکونی یا گرمی استفاده کرد. این چسب ها را می توانید از ابزار فروشی ها خریداری نمایید. علاوه بر این نوع چسب ها نوعی میخ استوپ دار نیز وجود دارد که می توان برای نصب ترمووال به کار برد.

بهتر است نصب ترمووال را به یک طرح دکوراسیون داخلی واگذار نمایید. ما در مجموعه سرامود در این زمینه آماده همکاری با شما عزیزان هستیم.

طراحی باغ ویلا ساده و لاکچری + تصاویر

طراحی دیوار پشت تلویزیون با ترمووال

روش های مختلفی برای دیزاین دیوار پشت تلویزیون وجود دارد که استفاده از ترمووال برای این کار یکی از این روش ها می باشد. سرامود یکی از معتبرترین و بزرگترین مجموعه ها در زمینه ی طراحی و دکوراسیون داخلی دارای ده ها نمونه کار در این زمینه است.

شما عزیزان می توانید جها زیباسازی دیوار پشت تلویزیون با ترمووال با ما تماس بگیرید و با همکاری ما یک تجربه متفاوت داشته باشید.

دیوارپوش ترمووال

دیوارپوش ترمووال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *