دکوراسیون آشپزخانه, طراحی داخلی خانه

رنگ کابینت جدید و مدرن در سال ۲۰۲۴

رنگ کابینت جدید و شیک سال

یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون خانه، کابینت های آشپزخانه هستند. انتخاب رنگ کابینت که جدید و به روز باشد در زیبا دیده شدن آشپزخانه تاثیر زیادی دارد. اگر کابینت های قدیمی دارید یا قصد تغییر و تعویض کابینت ها را دارید باید بدانید چه رنگ هایی مد شده است.

به مرور رنگ هایی که قبلاً برای کابینت ها ترند بود از مد افتاده و رنگ های دیگری برای کابینت ها محبوب شده است. در این مطلب بهترین و جدیدترین رنگ های کابینت های مدرن و رنگ هایی که دیگر مد نیستند را معرفی می کنیم.

کابینت با رنگ های گرم

برای رنگ کابینت ها اخیراً رنگ های سرد محبوبیت خود را از دست داده و رنگ های گرم ترند شده اند. کابینت های با رنگ های کرم، بژ، خاکی، نسکافه ای، سبز سدری، سبز زمردی و سبز چمنی از این رنگ ها هستند. رنگ های تن خاکی،کرمی و سبز در ترکیب با رنگ سفید یا رنگ های چوبی بسیار شیک و جدید هستند.

کابینت رنگ شاد و متفاوت

یکی از جذاب ترین و جدیدترین رنگ های کابینت، رنگ های شاد و متفاوت است. کاربرد رنگ های قرمز، نارنجی، رنگ های پاستلی مانند سبز آبی یا رنگ اخرایی برای کابینت ها از ترندهای دکوراسیون است. شما می توانید با سلیقه خودتان بخشی از کابینت ها را با رنگ مورد علاقه خود یا رنگ بخشی از دکوراسیون، انتخاب کنید.

رنگ کابینت رنگ شاد و خاص
رنگ کابینت جدید و شیک
رنگ کابینت جدید و شیک

کابینت رنگ سبز روشن

رنگ سبز روشن، برای رنگ کابینت در سال اخیر ترند و بسیار پر طرفدار شده است. رنگ سبز سدری یا سبز کمرنگ برای کابینت های با سبک مدرن و نئوکلاسیک عالی است. رنگ سبز برای کابینت های جدید به همراه رنگ سفید، رنگ چوبی روشن یا قهوه ای ترکیبی جذاب را می سازد. کابینت های با رنگ سبز سدری را می توانید از جنس مات انتخاب کنید که جلوه ای مدرن تر و شیک تری داشته باشد.

رنگ کابینت سبز روشن جدید

کابینت رنگ سبز چمنی تیره

یک رنگ جدید و زیبا، رنگ سبز چمنی تیره است. انتخاب این رنگ برای کابینت مدرن در کنار رنگ های کرمی، بژ و سفید بسیار جذاب و شیک می شود. رنگ سبز چمنی تیره را برای آشپزخانه های با ابعاد متوسط یا بزرگ و با نور خوب می توانید انتخاب کنید. در کنار این رنگ بهتر است از بین کابینتی و صفحه کابینت های روشن استفاده کنید تا تضاد رنگی جالبی ایجاد کند.

رنگ کابینت سبز چمنی

رنگ کابینت طوسی گرم

برخلاف گذشته که رنگ طوسی سرد برای کابینت ها مد بود، در حال حاضر رنگ طوسی گرم ترند شده است. رنگ طوسی گرم از ترکیب طوسی با کمی قهوه ای ساخته می شود. کابینت با رنگ طوسی گرم، سایه هایی گرم تر و نزدیک به نسکافه ای دارد. این رنگ کابینت را در کنار رنگ های نسکافه ای، کرمی، سفید یا رنگ های چوبی روشن می توانید به کار ببرید.

رنگ کابینت طوسی گرم جدید

کابینت بژ یا خاکی

رنگ خاکی و بژ از رنگ هایی هستند که سال های گذشته مد بوده و دوباره ترند شده اند. این دو رنگ برای کابینت مدرن آشپزخانه با جنس براق یا مات می تواند به کار رود.  البته کابینت های جدید با جنس هایگلاس یا ام دی اف مات پرطرفدارتر و پرکاربردتر هستند. کابینت بژ یا خاکی با ترکیب رنگ های سفید، طوسی گرم، سورمه ای و سبز روشن عالی هستند. برای این کابینت ها از صفحه کابینت و بین کابینت مشکی، طوسی تیره، یا سفید استفاده کنید.

رنگ کابینت کرمی نسکافه ای جدید

کابینت آبی ناوی یا سورمه ای

یکی از رنگ های جذاب و متفاوت برای کابینت آشپزخانه، رنگ آبی ناوی و سورمه ای است. آبی ناوی در واقع همان آبی نفتی است که از سورمه ای روشن تر می باشد. علاوه بر آبی نفتی، رنگ سورمه ای هم از رنگ های ترند کابینت ها در سال جدید است. کابینت های مدرن با رنگ آبی ناوی و سورمه ای با جنس براق یا مات می توانند استفاده شوند. رنگ کابینت آبی ناوی و سورمه ای با رنگ های سفید، کرمی، چوبی روشن و نخودی یا بژ ست می شوند.

رنگ کابینت آبی جدید

کابینت های دو رنگ

یکی از ایده های ترند برای رنگ کابینت ها، استفاده از ترکیب دو رنگ است. کابینت های بالا را یک رنگ روشن و کابینت های پایین را رنگ تیره تر انتخاب کنید. در مورد کابینت پله ای می توان کابینت رویی را رنگی روشن و کابینت زیری را رنگی تیره تر انتخاب کنید.

مثلاً کابینت رویی را رنگ طوسی گرم و کابینت زیری را رنگ چوبی عسلی انتخاب کنید. همچنین کابینت های پایینی و زمینی را کلا از رنگ طوسی گرم سفارش دهید. در این مدل، صفحه کابینت رنگ عسلی یا طوسی تیره ترکیبی عالی را درست می کند.

رنگ کابینت دو رنگ
رنگ کابینت جدید و شیک دو رنگ

چه رنگ های کابینتی از سال ۲۰۲۴ مد نیستند؟

چند رنگ کابینت جدید و ترند که بالاتر گفتیم پر کاربرد شده اند. از طرفی چند رنگ کابینت دیگر مانند قبل خیلی استفاده نمی شوند. این رنگ های قدیمی را بهتر است برای کابینت ها انتخاب نکنید:

رنگ کابینت سفید یکدست

در گذشته کابینت های یکدست سفید، مد بودند و خیلی سفارش داده می شدند. ولی اخیراً این رنگ کابینت جذابیت خود را از دست داده است. با اینکه هنوز از رنگ سفید در کابینت ها استفاده می شود ولی آن را در کنار رنگ های دیگر به کار می برند. مثلاً کابینت بالایی سفید و پایین رنگ چوبی یا چند درب کابینت چوبی و باقی رنگ سفید باشند.

کابینت طوسی سرد

یکی از پرکاربردترین رنگ های کابینت، طوسی سرد بود. رنگ کابینت طوسی سرد مورد علاقه بسیاری از مردم است و در کابینت ها مورد استفاده زیادی قرار گرفته است. ولی این رنگ مانند گذشته ترند و محبوب نیست و از رنگ های از مد افتاده و قدیمی محسوب می شود. رنگ طوسی سرد با رنگ طوسی گرم جایگزین شده و این رنگ جدید، گرمای بیشتری به آشپزخانه می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *