دکوراسیون آشپزخانه

لوستر آشپزخانه جدید، ۲۵ مدل جذاب و زیبا

لوسترهای شیک و به روز، مانند یک جواهر درخشان در آشپزخانه عمل می کنند. لوستر آشپزخانه را باید به نحوی که با سبک و رنگ آشپزخانه هماهنگ باشد انتخاب کنید. نورپردازی درست باعث درخشان شدن و زیبایی بیشتر آشپزخانه می شود. در صورتی که کاربرد لوسترهای زیبا و متناسب با ویژگی های آشپزخانه، تاثیر فوق العاده ای در کل آن دارد. مدل های جدید چراغ و روشنایی به همراه کابینت های به روز در آشپزخانه اوپن، جلوه فوق العاده ای دارد.

سوالاتی که ممکن است برای خرید لوستر آشپزخانه داشته باشید:

  1. چه مدل لوسترهایی برای آشپزخانه، مد شده است؟
  2. چه مدلی برای آشپزخانه من مناسب تر است؟
  3. از کجا لوستر آشپزخانه جدید و شیک بخرم؟

اگر می خواهید لوستر جدید و شیکی برای آشپزخانه خود بخرید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برایتان جالب باشد:

۲۵ مدل لوستر جدید و شیک آشپزخانه

۱- لوسترهای روستیک (چوبی)، خاص و چوبی

این لوسترها که دارای بخشی چوبی هستند زیبایی و طراوت طبیعت را به آشپزخانه می آورند. ترکیب چوب و فلز در لوسترهای روستیک، جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارد. اگر دنبال لوستری شیک و خاص هستید که ظاهر مدرنی هم داشته باشد، لوسترهای روستیک، از بهترین انتخاب ها هستند.

۲- لوستر آشپزخانه حصیری مظهر طبیعت و سادگی

شاید برای انتخاب لوستر آشپزخانه، بیشتر جنس های فلزی و برنجی و شیشه ای مد نظر ما هستند. ولی لوسترهای حصیری با طرح های زیبا و جذاب و رنگ های چوبی، هم جزء مد سال هستند و هم جلوه طبیعی دلنشینی دارند. بعضی از این لوسترهای حصیری، مانند تصویر مدلی ژاپنی یا اسکاندیناوی دارند که باعث می شود ظاهری متفاوت و خاص داشته باشند.


۳- لوستر آشپزخانه فانوسی، زیبا و نوستالژیک

این مدل لوسترها، تداعی کننده خاطرات ما از فانوس های زیبا و نورانی هستند و مانند یک عنصر تاریخی و با ارزش دیده می شوند. ابعاد بزرگ و قاب های رنگ برنجی لوسترهای فانوسی، جلوه ای شیک و مدرن را در آشپزخانه به همراه دارند.

لوستر آشپزخانه

۴ –  لوستر آشپزخانه مدل قرون وسطی، خاص و چشم نواز  

  لوسترهای مدل کلاسیک و قرون وسطایی، زیبایی خاصی به آشپزخانه می دهند و فضایی دوست داشتنی ایجاد می کنند. اگر طرفدار اشیای قدیمی و عتیقه هستید، احتمالاً از این نوع لوستر آشپزخانه لذت می برید. این مدل لوسترها برای آشپزخانه کلاسیک و مدرن مناسب است. برای ایجاد هماهنگی بیشتر می توانید از صندلی های با طرح های کلاسیک یا نیمه کلاسیک و خلاقانه کنار اوپن آشپزخانه کمک بگیرید.

لوستر آشپزخانه

۵- لوستر آشپزخانه ساده و همیشه شیک

لوسترهای آشپزخانه ساده و شیک همیشه زیبا و قابل استفاده هستند. در تصویر زیر، دو لوستر طوسی ساده و مدرن، ظاهر شیک و مدرنی به آشپزخانه می دهند و در عین حال به عنوان یک نقطه کانونی عمل می کنند.

۶- لوسترها یا آویزهای کوچک و دوست داشتنی

گاهی اوقات بهترین ایده های نورپردازی، ساده و متفاوت هستند. به جای استفاده از نورپردازی سنتی یا لوستر بالای جزیره آشپزخانه، به آویزان کردن تعدادی چراغ یا آویز کوچک فکر کنید. مانند تصویر زیر در مرکز آشپزخانه، یک یا چند چراغ آویزان کنید تا یک ایده نورپردازی متفاوت و خلاقانه داشته باشید.

لوستر آشپزخانه

 ۷- لوستر آشپزخانه بدون حباب و پوشش، یادآور گذشته

از لوسترهای بدون پوشش و حباب استفاده کنید. لامپ های ساده، ظاهر صنعتی و در عین حال مدرنی به آشپزخانه می دهد. شما می توانید از لامپ های ال ای دی یا لامپ های ادیسونی با روکش مات استفاده کنید تا نورها بیش از حد شدید و روشن نباشند.

لوستر آشپزخانه

۸- لوستر آشپزخانه مدرن با مدل های جدید و خاص

لوسترهای مدرن و شیک با مدل های جدید و خلاقانه ای در بازار وجود دارند که ظاهری متفاوت و زیبا دارند. این لوسترها با رنگ های نقره ای، طلایی یا مشکی و چند شاخه با لامپ هایی متفاوت، سبک خاص و جدیدی از لوستر آشپزخانه را به نمایش می گذارند. این لوسترهای مدرن برای آشپزخانه های با سبک مدرن و کابینت های ام دی اف یا هایگلاس عالی هستند.

۹- لوسترهای شیشه ای بزرگ، شفاف و شیک

لوسترهای با حباب شیشه ای بزرگ و بی رنگ، نورهای خالص و درخشانی را برای آشپزخانه فراهم می کنند. یک حباب شیشه ای با مدل های ظریف و جدید، جلوه ای زیبا و پرتلالوء به نورها می دهد. این لوستر شیشه ای مانند یک اثر هنری شفاف و نورانی، در آشپزخانه عمل می کند.

لوستر آشپزخانه


۱۰-  لوستر آشپزخانه سبک ساحلی، زیبا و متفاوت

اگر علاقه به سبک ساحلی دارید، می توانید با کاربرد لوسترهای با جنس چوب دریفت یا پوسته ای، زیبایی ساحل را به آشپزخانه بیاورید. لوسترهای سبک ساحلی، نماینده سادگی و طبیعت دریا هستند و انتخاب خوبی برای خاص پسندان است.

لوستر آشپزخانه

۱۱-لوستر آشپزخانه هماهنگ با کابینت ها

اگر برای انتخاب لوستر هیچ ایده ای ندارید، بهتر است به رنگ کابینت ها نگاه کنید. لوستری با رنگ یا جنس مشابه کابینت ها انتخاب کنید. برای مثال اگر کابینت شما ام دی اف رنگ چوب است، لوستری با رنگ مشابه آن پیدا کنید. یا اگر کابینت شما هایگلاس سفید است، لوستری سفید و براق، برای آشپزخانه به کار ببرید.

۱۲- لوستر مشابه شمعدان، انتخابی متفاوت و عالی

شاید نتوان برای یک آشپزخانه از لوسترهایی با شمعدان های واقعی استفاده کرد. ولی می توان لوسترهایی مشابه شمعدان که به تازگی تولید شده اند و ظاهر شیک و مدرنی دارند، را انتخاب کرد. این لوسترها پایه هایی شبیه شمعدان دارند، که روی آنها لامپ متصل می شود. لوسترهای شمعدانی، حس رمانتیک شمع را در آشپزخانه القا می کنند.

لوستر آشپزخانه جدید

۱۳-  لوستر آشپزخانه بزرگ و تاثیرگذار

گاهی با یک لوستر ساده ولی با اندازه بزرگ، می توان ظاهر تکراری آشپزخانه را زیبا و متفاوت کرد. لوسترهای بزرگ به شکل یک لاله برگشته یا نیمدایره، از این نوع انتخاب هستند. لوستری با شکلی ساده و شیک و در عین حال تاثیر گذار که نظر همه را به خود جلب می کند.

لوستر آشپزخانه جدید

۱۴- لوستر آشپزخانه فلزی طلایی یا برنجی، خیره کننده و زیبا

اگر به لوسترهای ترکیبی فلزی و شیشه ای علاقه دارید، لوستری با قطعات فلزی طلایی یا برنجی، ایده خوبی است. پایه ها یا شاخه های فلزی و ظریف به رنگ طلایی یا برنجی می تواند کمی حس تجمل و لوکس بودن را در آشپزخانه به همراه داشته باشد. این لوسترها برای اشخاصی که طرفدار لوسترهای تزیین شده هستند، عالی است.

لوستر آشپزخانه جدید
لوستر آشپزخانه مدرن

۱۵- لوستر آشپزخانه شبه کلاسیک ولی جدید و جذاب

 مدل های شبه کلاسیک که اکثراً فلزی هستند و رنگ های مشکی، طلایی یا برنجی دارند، انتخاب کنید. لوسترهای شبه کلاسیک، ظاهری رسمی تر به آشپزخانه شما می دهند. این لوسترها را می توانید بالای جزیره آشپزخانه نصب کنید.

لوستر آشپزخانه جدید
لوستر آشپزخانه مدرن

۱۶- دو لوستر آشپزخانه ساده و مشابه هم

دو لوستر مدرن و کاملاً مشابه را در آشپزخانه آویزان کنید. می توانید از لوسترهای مدل صنعتی مانند شکل زیر انتخاب کنید. یا لوسترهایی با مدل های ساده و شیک که فضای آشپزخانه را شلوغ نمی کنند.

لوستر آشپزخانه مدرن
لوستر آشپزخانه جدید

۱۷- لوستر آشپزخانه با چند ارتفاع متفاوت، متنوع و پویا

از لوسترهایی که دو یا سه چراغ دارند و با آویز به سقف متصل شده اند کمک بگیرید. آویزهای این لوسترها اندازه های متفاوتی دارند که باعث تنوع و پویایی در آشپزخانه شما می شوند. این مدل لوستر برای آشپزخانه های ساده و مدرن خیلی عالی است.

لوستر آشپزخانه

۱۸- لوستر آشپزخانه کروی جذاب

لوسترهای کروی با طرحی شبیه سیارات یا یک توپ بزرگ، زیبایی و جذابیت خاصی به آشپزخانه می بخشد. این لوسترها، به دلیل شکل کروی که دارند صمیمیت و راحتی را در فضای آشپزخانه القا می کنند. لوستر کروی می تواند به رنگ های مختلفی مثل سفید، شیشه ای یا هر رنگ دیگری باشد. این لوستر با آشپزخانه به سبک مدرن، هماهنگ است.

لوستر آشپزخانه جدید
چراغ آشپزخانه مدرن گرد

۱۹- لوستر آشپزخانه حلقه ای درخشان

یکی از مدل های جدید و زیبای لوستر آشپزخانه، لوستر حلقه ای است. لوسترهای حلقه ای، از یک یا چند حلقه نورانی تشکیل شده اند. این لوسترها معمولاً به رنگ های نقره ای یا طلایی هستند. این مدل برای آشپزخانه های مدرن یا مینیمال، انتخابی عالی هستند.

۲۰- لوستر آشپزخانه خطی، شیک و خاص

لوسترهای مدل خطی که دارای لامپ هایی در یک راستا و متصل به یک میله است، از مدل های مدرن و جدید هستند. این لوسترها نظم و زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می دهند. لوسترهای مدل خطی برای بالای کانتر و جزیره آشپزخانه، نورپردازی عالی دارند. شما می توانید این مدل را به رنگ طلایی، نقره ای، مشکی یا برنز به تناسب سایر وسایل یا دستگیره های آشپزخانه، انتخاب کنید.

لوستر آشپزخانه جدید خطی

۲۱- لوستر آشپزخانه ترکیبی مدرن و سنتی

لوسترهایی با سبک ترکیبی که هم نشانه هایی از سبک مدرن و هم کلاسیک دارند، در آشپزخانه جالب می شوند. این لوسترها، باعث تمرکز و جلب توجه شده و مانند یک عنصر دکوری در آشپزخانه عمل می کنند.

لوستر آشپزخانه جدید

۲۲-  لوستر آشپزخانه دیواری شیک و جالب

اگر در آشپزخانه شما دیواری وجود دارد که اجازه نصب یک لوستر دیواری را می دهد، این ایده، برای شما عالی است. لوسترهای دیواری از جدیدترین نوع لوسترهای مخصوص آشپزخانه هاست. این لوسترها، به سبک مدرن یا کلاسیک وجود دارند که ظاهری زیبا و متفاوت به آشپزخانه می دهند.

به دلیل نورپردازی روی دیوار و کابینتی که زیر آنها قرار می گیرند، فضای کاری روشن و خوبی را در آن بخش آشپزخانه درست می کنند. شما می توانید به تناسب سبک آشپزخانه و کابینت های خود، از مدل مدرن یا کلاسیک آن به رنگ های سفید، مشکی، طلایی یا نقره ای استفاده کنید.

لوستر آشپزخانه جدید

۲۳-  لامپ های رشته ای بزرگ و مجزا، نوستالژیک و زیبا

چراغ هایی به شکل لامپ های تک و رشته ای که از قدیم هم بسیار استفاده می شدند در آشپزخانه نصب کنید. این لامپ ها را می توانید برای نورپردازی بهتر، به صورت دو تایی یا سه تایی وسط آشپزخانه یا بالای کانتر آویزان کنید. لامپ های رشته ای به دلیل شفافیت و سادگی که دارند، حس صمیمیت و خاطره انگیزی از دوران گذشته را به آشپزخانه ها می آورند.

لوستر آشپزخانه جدید

۲۴ –  لوستر آشپزخانه خلاقانه و هنری

همیشه لازم نیست لوسترهایی با مدل های تکراری و عادی در آشپزخانه به کار ببریم. گاهی انتخاب یک لوستر با مدلی هنری و خاص، می تواند خیلی تاثیرگذار باشد و جلوه بی نظیری به آشپزخانه دهد.  مثلاً لوستری با آویزهای بلند و حباب های کروی و نیمه شفاف یکی از این مدل های زیبا است.

لوستر آشپزخانه جدید

۲۵-  لوستر آشپزخانه سه تایی و زیبا

لوسترهایی هماهنگ با سبک کابینت آشپزخانه خود انتخاب کرده و به صورت سه تایی با فاصله متناسب، آویزان کنید. می توانید این لوسترها را بالای کانتر یا وسط آشپزخانه نصب کنید. برای اینکه آشپزخانه خیلی شلوغ نشود، مدل های ساده تر و بدون تزیین، انتخاب کنید.

لوسترها و نورپردازی جدید و مد سال آشپزخانه

مدل های لوستر و نورپردازی شیک و جدید که امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند را با هم در ادامه می بینیم.

۱- لوستر آشپزخانه آویز خلاقانه و خاص

شاید شما هم از دیدن انواع لوسترهای آشپزخانه که مدل های تکراری و معمولی دارند، خسته شده باشید. خوشبختانه امروزه مدل های بسیار جالب و جدیدی از لوسترهای آشپزخانه به بازار عرضه شده که متفاوت از مدل های قبلی هستند.

۲- لوستر آشپزخانه متالیک و براق

در یک آشپزخانه ساده و مدرن که اکثر وسایل بدون تزیینات هستند، کاربرد یک لوستر براق، خیلی زیباست. اگر به رنگ های متالیک مثل نقره ای، طلایی و برنز یا رزگلد علاقه دارید، این لوسترها را امتحان کنید. این مدل لوسترها مخصوصاً در آشپزخانه با کابینت سفید یا مشکی خیلی جذاب و تاثیرگذار است.

لوستر آشپزخانه جدید

شاید این مطلب هم برایتان جالب باشد:

۳- نورپردازی ترکیبی از لوستر، لامپ LED و دیوارکوب ها

در آشپزخانه ها معمولاً از یک نوع لامپ یا لوستر استفاده می شود. ولی شما می توانید مطابق مدل های جدید نورپردازی، از ترکیب یک لوستر، لامپ های LED و چراغ های دیوارکوب استفاده کنید. این روش، تنوع خوبی به آشپزخانه می دهد و نور مناسبی را در نقاط مختلف به همراه دارد. لوستر برای روشنایی کلی آشپزخانه، لامپ های LED برای نورمخفی زیر یا بالای کابینت ها و چراغ های دیوارکوب هم برای دیوارهای خالی بالای میز یا کانتر عالی عمل می کنند.

لوستر آشپزخانه

۴- لوستر آشپزخانه منحنی و فرم های گرد

به جای لوسترها و چراغ هایی با اشکال زاویه دار و مربعی، لوسترهای منحنی و بدون زاویه انتخاب کنید. لوسترهایی مانند شکل زیر می تواند راحتی و صمیمیت را در خانه و آشپزخانه شما القا کند. این لوسترها، تعادل خوبی در آشپزخانه ها که اکثرا از فرم های مربع شکل تشکیل شده اند، ایجاد می کنند.

لوستر آشپزخانه

۵- لوستر آشپزخانه شیشه ای و کاملاً شفاف

یکی از لوسترهای آشپزخانه که اخیراً مد شده، لوسترهای شیشه ای با حبابی شفاف است. این لوسترها سایه ای شفاف دارند و نور خالصی را در آشپزخانه ایجاد می کنند. این لوسترهای شیشه ای برای آشپزخانه های با سبک مدرن یا صنعتی، زیبا و شیک هستند.

لوستر آشپزخانه

۶- یک یا چند لوستر رنگی

به جای لوسترهای با رنگ های فلزی مثل نقره ای، طلایی یا شیشه ای، می توانید از لوسترهای رنگی برای آشپزخانه انتخاب کنید. لوسترهای رنگی به آشپزخانه های مدرن یا مینیمال، تنوع می بخشند. به دلیل اینکه این لوسترها توجه را به خود جلب می کنند بهتر است مدل های ساده تر را انتخاب کنید.می توانید لوسترهای رنگی را در صورتی که سایز بزرگتری دارند، تکی و اگر کوچک هستند به صورت دو تایی یا سه تایی نصب کنید.

لوستر آشپزخانه
لوستر آشپزخانه

راهنمای انتخاب لوستر آشپزخانه

برای اینکه لوستری مناسب برای آشپزخانه خود انتخاب کنیم باید به سبک دکوراسیون آن توجه کنیم. کابینت ها نقش مهمی در تعیین سبک آشپزخانه دارند. در ادامه به بررسی لوسترهای متناسب با هر سبک می پردازیم.

چند قانون مهم در انتخاب لوستر

۱- اگر آشپزخانه ای با کابینت های دو رنگ یا کاشی بین کابینتی طرح دار و شلوغ دارید، باید لوسترهایی با مدل ساده تر انتخاب کنید.

۲- در صورتی که بیشتر از دو رنگ در آشپزخانه شما به کار رفته است، از لوسترهای با رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی یا نقره ای انتخاب کنید.

۳- ارتفاع لوستر آشپزخانه باید به اندازه ای باشد که پایین ترین قسمت آن، حداقل در فاصله ۲ متر از زمین قرار گرفته باشد.

۴- اگر نورپردازی یا چراغی به غیر از لوستر اصلی آشپزخانه وجود دارد، لوستری با دو یا حداکثر سه لامپ انتخاب کنید.

۵- در صورتی که تنها از یک رنگ مانند سفید در کابینت ها و کاشی های آشپزخانه استفاده شده باشد، انتخاب لوستری به رنگ طلایی یا برنز برای آشپزخانه عالی است.

لوستر آشپزخانه مدرن

اگر کابینت هایی مدرن و ساده با جنس ام دی اف یا هایگلاس دارید، باید لوسترهای مدرن و هماهنگ با این سبک انتخاب کنید. تشخیص سبک لوستر، در این مرحله مهم است. لوسترهای مدرن، اکثراً ساده و بدون تزیینات هستند. لوسترهای چندشاخه و پر تزیین، مدرن نیستند.

در آشپزخانه های مدرن می توانید از لوسترهای ترکیبی مدرن و سنتی هم به کار ببرید. لوسترهای مدرن معمولاً از جنس فلز، شیشه، چوبی، حصیری یا ترکیبی هستند. در لوسترهای مدرن از رنگ های طلایی، برنز یا نقره ای هم ممکن است به کار رود. چند نمونه لوستر مدرن را در ادامه می بینید.

لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه کلاسیک

آشپزخانه کلاسیک، با کابینت ممبران شناخته می شود. کابینت های ممبران، با بخش های تزیینی و سر ستون های کوچک ساخته می شوند. لوستر مناسب این کابینت، لوسترهای کلاسیک یا شبه کلاسیک است. این لوسترها دارای تزیینات و زرق و برق هستند. لوسترهای چند شاخه با رنگ های طلایی، برنز یا نقره ای از جمله این لوسترها هستند. لوسترهای کریستالی با شاخه هایی طلایی یا برنز هم جزء لوسترهای کلاسیک آشپزخانه دسته بندی می شوند.

در این نوع آشپزخانه ها، نباید از لوسترهای مدرن یا مینیمال به کار برد. لوسترهای کلاسیک را معمولاً به صورت تکی و در وسط آشپزخانه نصب می کنند. اگر علاقه به نصب مدل دو یا سه تایی لوسترها دارید، لوسترهای کوچکتر و ساده تری را باید انتخاب کنید.

لوستر آشپزخانه کلاسیک
لوستر آشپزخانه کلاسیک
لوستر آشپزخانه کلاسیک

لوستر آشپزخانه کلاسیک

لوستر آشپزخانه نئوکلاسیک

آشپزخانه نئوکلاسیک، نزدیک به سبک کلاسیک ولی ساده تر و متمایل به مدرن است. کابینت های نئوکلاسیک، از خطوط و تزیینات کمتری تشکیل می شوند. با نگاه به کابینت های نئوکلاسیک، به یاد سبک کلاسیک می افتیم ولی دیگر خبری از سر ستون های تزیینی یا رنگ های طلایی در ابزار کابینت نیست.

لوسترهای نئوکلاسیک مدل هایی ساده تر از لوسترهای کلاسیک دارند و پرزرق و برق نیستند. لوستر نئوکلاسیک معمولاً مدل های فلزی یا شیشه ای با خطوط یا شاخه های ظریف نقره ای یا طلایی است. چند نمونه لوستر نئوکلاسیک را در تصاویر زیر می بینید.

لوستر آشپزخانه نئوکلاسیک
لوستر آشپزخانه
لوستر آشپزخانه نئوکلاسیک

لوستر آشپزخانه مینیمال ( مدرن خیلی ساده)

آشپزخانه مینیمال نوعی آشپزخانه مدرن محسوب می شود که خیلی ساده تر و با جزییات کمتر است. لوستر مینیمال هم طبیعتاً مدرن و ساده است با این تفاوت که از مدل های مدرن جزییات کمتری دارد. چند نمونه لوستر مینیمال را در تصاویر زیر می بینید.

لوستر آشپزخانه

از کجا لوستر آشپزخانه بخریم؟

برای خرید لوستر در هر شهری مراکز یا بورس لوستر فروشی وجود دارد. در این مراکز فروش، همه نوع لوستر برای هر فضا و سبکی وجود دارد. تنوع موجود در این مراکز، ما را در انتخاب لوستر دلخواه خود کمک می کند. شما برای خرید لوستر آشپزخانه می توانید به بورس فروش لوستر شهر خود یا شهرهای مجاور، مراجعه کنید. همچنین امروزه سایت های معتبر و زیادی در زمینه فروش لوستر و روشنایی فعالیت می کنند که با بررسی آنها می توانید لوستر مورد نظر خود را بخرید.

در شهر تهران، چند مرکز فروش لوستر فعال هستند که اکثر مردم برای خرید به آنجا مراجعه می کنند. در ادامه این بورس لوسترفروشی ها را معرفی می کنیم.

۱- بورس لوستر لاله زار

این مرکز خرید در خیابان لاله زار، که بعد از میدان فردوسی و پایین تر از خیابان انقلاب قرار دارد. در کل این خیابان فروشگاه های لوستر و روشنایی با تنوعی خوب وجود دارد. این مرکز جز بهترین مراکز خرید لوستر آشپزخانه است. قیمت های این مرکز هم معمولاً متوسط به بالا است. از مزیت های این مرکز خرید، وجود مدل های جدید و به روز لوستر و روشنایی است.

خبابان لاله زار در طرح ترافیک اصلی تهران واقع شده است. اگر قصد دارید با وسیله شخصی برای خرید مراجعه کنید، ساعات بعد از طرح یا روزهای تعطیل این امکان را دارید. ایستگاه متروی دروازه دولت هم نزدیک به این مرکز است و رفت و آمد را راحت می کند.

از کجا لوستر بخریم؟

۲- بورس لوستر خیابان ابوسعید

خیابان ابوسعید از مراکز فروش لوستر قدیمی شهر تهران است. این محل، دارای فروشگاه های نسبتاً زیادی است که تنوع خوبی هم دارند. قیمت های این مرکز خرید لوستر، نسبتاً مناسب است. شاید تنوع و مدل های این مرکز به اندازه لاله زار به روز نباشد ولی اگر خوب بگردید حتماً مدل های زیبایی که مورد نظرتان باشد پیدا می کنید.

برای رفت و آمد به این محل، به دلیل اینکه این مرکز در محدوده طرح ترافیک اصلی قرار دارد، فقط بعد ساعت طرح یا روزهای تعطیل می توانید با ماشین شخصی به آنجا مراجعه کنید. ایستگاه متروی منیریه نزدیک این خیابان است و می توانید در طول روزهای عادی از این طریق به این مرکز بروید.

از کجا لوستر بخریم؟

۳- بورس لوستر ستارخان

در میانه خیابان ستارخان تهران، چندین فروشگاه لوستر فروشی وجود دارد که انواع لوسترهای خانه و آشپزخانه را عرضه می کنند. این فروشگاه ها تنوع خوبی هم دارند ولی شاید قیمت های این مرکز نسبت به دو مرکز قبلی کمی بالاتر باشد. اگر امکان مراجعه به خیابان لاله زار یا ابوسعید را به دلیل دوری محل یا طرح ترافیک ندارید، این مرکز برای شما مناسب است.

برای مراجعه به این محل، می توانید از ماشین شخصی، تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید. البته مراجعه با ماشین شخصی در روزهای عادی مشکل جای پارک را دارد.

از کجا لوستر بخریم؟

۴- بورس لوستر محله اتابک (خیابان شهید ذوالفقاری)

شاید نام این مرکز کمتر به گوش کسی خورده باشد، ولی یکی از مراکز فروش لوستر در تهران است. آدرس این مرکز در خیابان شهید ذولفقاری در محله اتابک است و در کنار بزرگراه بعثت واقع شده است. این مرکز هم دارای تولید کنندگان لوستر و هم فروشگاه های لوستر فروشی است. این مرکز نسبت به بورس های دیگر تنوع کمتری دارد ولی قیمت های مناسب تری دارد.

از کجا لوستر بخریم؟

جمع بندی:

در این مطلب به معرفی مدل های جدید لوستر آشپزخانه پرداختیم. شما با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید لوستری زیبا و هماهنگ با آشپزخانه خود انتخاب کنید. دقت کنید که هر چقدر مدلی که انتخاب می کنید خاص تر یا پر زرق و برق تر باشد، احتمال اینکه زودتر از مد بیفتد بیشتر است. مدل های ساده تر سال های بیشتری مد هستند و دیرتر خسته کننده می شوند. در هرحال، انتخاب صحیح و متناسب لوستر آشپزخانه، تاثیر زیادی در نورپردازی و زیبایی آشپزخانه شما دارد. امیدوارم این مطلب در این مورد برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *