دکوراسیون آشپزخانه

کف آشپزخانه، کفپوش های جدید و زیبا

کف آشپزخانه و کفپوش شیک و جدید

کف آشپزخانه یکی از این اجزای مهمی است که نوع، مدل و رنگ آن تاثیر زیادی در ظاهر و تمیزی آشپزخانه دارد. انتخاب درست کفپوش آشپزخانه، از نظر دوام، زیبایی و کاربرد مناسب، اهمیت دارد. جنس کفپوش آشپزخانه را می توان از مصالح متفاوت و جدید انتخاب کرد. نکات مهمی برای انتخاب کفپوش آشپزخانه وجود دارد که باید قبل از تعویض آن، در نظر داشت تا خرید خوبی داشت. همچنین آشنایی با مدل های جدید و به روز کفپوش های آشپزخانه به ما در انتخابی بهتر کمک می کند.

ما در ادامه به این سوالات رایج در مورد کفپوش آشپزخانه پاسخ می دهیم:

۱- چه جنس کفپوشی برای آشپزخانه، مناسب است؟

۲- مدل های جدید کفپوش آشپزخانه چه مدل هایی هستند؟

۳- آیا به غیر از سرامیک، از کفپوش های دیگری می توان برای آشپزخانه استفاده کرد؟

۴- چه رنگ هایی برای کف آشپزخانه مد هستند؟

اگر در مورد انتخاب جنس، مدل و رنگ کفپوش آشپزخانه تردید دارید و نیاز به راهنمایی در این مورد دارید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برایتان جالب باشد:

انواع کفپوش کف آشپزخانه

۱- لمینیت کف آشپزخانه

یکی از زیباترین گزینه ها، لمینیت ها هستند که هنوز هم یک انتخاب محبوب برای کفپوش آشپزخانه است. اگرچه لمینیت ها کاملا ضد آب نیستند، اما مدل های جدید آنها دارای روکش مناسب و مقاوم در برابر آب هستند که از نفوذ آب به داخل لمینیت جلوگیری می کند. برای جلوگیری از آسیب رطوبت به لمینیت، در صورتی که آبی روی آن بریزد، باید فوراً تمیز شود.

کفپوش های لمینیت را می توان به راحتی تعویض کرد و ظاهر آشپزخانه را تغییر داد، این امر به ویژه در صورتی مفید است که شما فقط می خواهید آشپزخانه را بازسازی کنید و نمی خواهید کل ساختمان را بازسازی کنید.

کفپوش های لمینیت، طرح های متنوعی دارد که با رنگ های متفاوت و چوبی، جلوه ای شیک و زیبا به آشپزخانه می دهند. اخیراً ، لمینیت های قابل بازیافت و پایدار از نظر محیط زیست مورد توجه قرار گرفته است.

لمینیت کف آشپزخانه رنگ روشن

مزایای لمینیت کف

۱- مشابه مصالح گران تر مثل پارکت است.

۲- در صورت استفاده از نوع خاصی می تواند ضد آب باشد.

۳- تا حدی عایق صدا و گرما است.

۴- به آسانی تعویض می شود.

۵- رنگها و مدل های مختلفی دارد.

معایب لمینیت کف

۱- به اندازه گزینه های دیگر دوام ندارد.

۲- برخی از انواع آن ضد آب نیستند.

مدل های جدید لمینیت کف آشپزخانه

لمینیت کف آشپزخانه مدل های جدید و زیبایی دارد که در ادامه جدیدترین لمینیت های مناسب آشپزخانه را با هم می بینیم. در سال جدید، لمینیت های رنگ های روشن مانند کرمی، عسلی و رنگ های خنثی مانند طوسی مد شده اند. بهترین مدلی که اخیراً ترند هم شده، لمینیت کردن کف کل پذیرایی و آشپزخانه به صورت پیوسته است.

۲- سرامیک کف آشپزخانه

سرامیک، گزینه ای مناسبی برای مناطقی مانند آشپزخانه و حمام است که اغلب در معرض آب قرار دارند. کفپوش سرامیک، کاشی و سنگ، همه گزینه های متداول برای کف آشپزخانه هستند.

سرامیک های آشپزخانه، در اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و می توان آنها را به شکل های مختلف و متناسب با هر دکوراسیونی انتخاب کرد. کفپوش سرامیک، با دوام است، اما باید در برابر ضربه و سقوط اجسام سنگین محافظت شود.

سرامیک معمولی و پرسلانی در ظاهر شبیه هم هستند، ولی برخی ویژگی های آنها متفاوت است. سرامیک های پرسلانی، ضد آب هستند و تمیز کردن آنها آسان است. اما سرامیک می تواند لغزنده باشد و نوع معمولی آن مستعد لکه است، بنابراین هرگونه لک و کثیفی باید تمیز شود.

سرامیک کف آشپزخانه رنگ روشن مربعی

مزایای سرامیک آشپزخانه

۱- رنگها و طرح های زیادی دارد

۲- بادوام است

۳- ضدآب است

سرامیک رنگ روشن کف آشپزخانه

معایب سرامیک آشپزخانه

۱- می تواند لغزنده باشد

۲- نیاز به کمی نگهداری دارد

۳- باید بصورت حرفه ای نصب شود

سرامیک سایز بزرگ کف آشپزخانه رنگ روشن

مدل های جدید سرامیک کف آشپزخانه

سرامیک ها از کفپوش هایی هستند که هر ساله انواع جدید و متنوعی از آنها روانه بازار می شود. سرامیک ها هم از نظر ابعاد و هم از نظر رنگ و ظاهر خود، مدل های متفاوت و زیادی دارند. جدیدترین مدل ها و رنگ های سرامیک را در تصاویر زیر با هم می بینیم.

۳- سنگ کف آشپزخانه

سنگ از سرامیک گران تر است و همچنین نیاز به نگهداری بیشتری نسبت به سرامیک معمولی و پرسلانی دارد. سنگ ها باید در برابر مواد شوینده قوی و مایعات اسیدی محافظت شوند. با مراقبت کافی، می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد و همچنین به دلیل سطح غیر صیقلی آن، احتمال لغزش ندارد.

سنگ مورد استفاده در کف شامل تراورتن ، سنگ مرمر ، تخته سنگ و گرانیت است. سنگ ها دوام خیلی خوبی دارند و در صورت نگهداری درست تا مدت ها بدون تغییر باقی می مانند.

سنگ کف آشپزخانه رنگ روشن مربعی مشکی و سفید

مزایای سنگ کف

۱- دوام بالایی دارند.

۲- ظاهر زیبایی دارند.

۳- سطح آن، خراشیده و کنده نمی شود.

۴- سطح لیز و لغزنده ندارند.

۵- به دلیل رگه ها و رنگ های موجود در سنگ، کثیفی روی آن خیلی به چشم نمی آید.

معایب سنگ کف

۱- در صورت عدم نگهداری صحیح، امکان کدرشدن و خراب شدن سطح آن هست.

مدل های جدید سنگ کف آشپزخانه

سنگ، از کفپوش های خوب و باکیفیت برای کف آشپزخانه هاست. سنگ ها رنگ و مدل های مختلفی دارند که برای هر سبک آشپزخانه ای مثل مدرن یا کلاسیک مناسب هستند. در ادامه چند نمونه از زیباترین مدل های سنگ مناسب کف آشپزخانه را با هم می بینیم.

۴- کفپوش وینیل آشپزخانه

کفپوش وینیل در سال های اخیر به دلیل پیشرفتی که داشته، محبوب شده است. امروزه کفپوش وینیل، به شکل طرح های سرامیک و پارکت موجود است. این کفپوش، کاملاً ضد آب است.

تقریباً حالت ارتجاعی و نرم در زیر پا دارد، تمیز کردن آن بسیار آسان است و به راحتی توسط افراد قابل نصب است. کفپوش وینیل یکی از بهترین گزینه های کف آشپزخانه است. بزرگترین عیب کفپوش وینیل این است که نسبت به سایر گزینه ها نرم تر است. وسایل بزرگ یا تیز می توانند آن را بخراشند یا آسیب بزنند، بنابراین هنگام جابجایی یا تعویض وسایل در آشپزخانه باید احتیاط کنید.

کفپوش وینیل کف آشپزخانه رنگ طوسی

مزایای کفپوش وینیل

۱- می تواند ظاهری مشابه سنگ یا لمینیت داشته باشد.

۲- ضدآب است.

۳- قابل نصب بدون متخصص است.

معایب کفپوش وینیل

۱- به اندازه سرامیک یا لمینیت محکم نیست.

۲- می تواند خراشیده یا کنده شود.

۵- کفپوش چوب پنبه ای آشپزخانه

چوب پنبه یک ماده نسبتاً جدید به بازار کفپوش آشپزخانه است و یکی دیگر از گزینه های با قابلیت نصب توسط خود افراد بوده که مقرون به صرفه است. کفپوش چوب پنبه را می توان به صورت رولی یا پشت چسب دار خریداری کرد تا به صورت یک تکه یا قطعه ای باشد.

برخلاف بسیاری از گزینه های دیگر، این کفپوش، سرما را منتقل نمی کند و سطحی نرم و حتی ارتجاعی مانند فنر دارد، که آن را به گزینه ای مناسب برای جذب صدا تبدیل می کند.

کفپوش چوب پنبه کف آشپزخانه

کفپوش چوب پنبه ای از چوب پنبه بر پایه رزین ساخته می شود و در انواع رنگ های خاکستری و قهوه ای موجود است. در برابر لکه ها مقاوم است اما ضد آب نیست؛ لکه های آب باید قبل از جذب شدن، تمیز شوند. با این حال، اگر لکه دار شد، می توان سطح آن را سمباده زد و سپس با سیلر روتوش کرد.

کفپوش کف آشپزخانه چوب پنبه ای رنگ روشن

گذاشتن وسایل سنگین روی کفپوش چوب پنبه، می تواند کفپوش را تورفته کند و جا بیندازد، اما مدت زمانی پس از برداشتن آن، این قابلیت را دارد که به حالت اول برگردد. همچنین می تواند در زیر نور مستقیم خورشید کمرنگ شود، بنابراین بهتر است در زمان تابش شدید نور خورشید، پرده ها کشیده شوند.

مزایای کفپوش چوب پنبه ای

۱- ارزان است.

۲- قابلیت نصب توسط خود افراد را دارد.

۳- صدا را جذب می کند.

معایب کفپوش چوب پنبه ای

۱- می تواند با گذاشتن اجسام سنگین تورفتگی پیدا کند.

۲- در اثر  نور خورشید کمرنگ می شود.

کفپوش چوب پنبه کف آشپزخانه مقاوم در برابر آب
کفپوش چوب پنبه کف آشپزخانه نحوه نصب

۶- کفپوش بتنی آشپزخانه

کفپوش بتنی ممکن است برای کف آشپزخانه بسیار خشن و بی روح به نظر برسد ، اما یک گزینه بسیار بادوام برای آشپزخانه است. بتن رنگی می تواند شبیه چوب، سنگ یا حتی سرامیک باشد و کاملاً ضد آب است، اگرچه هنوز وجود قالیچه یا فرش در مناطق با رطوبت زیاد مانند جلوی سینک ظرفشویی یا ماشین ظرفشویی توصیه می شود.

یکی از بزرگترین مزایای بتن، قیمت آن است. این گزینه کفپوش بسیار ارزان تری است و از آنجا که می توان آن را شبیه به کفپوش دیگری مانند سنگ طراحی کرد، ظاهری ارزان هم ندارد.

مزایای کفپوش بتنی

۱- ارزان است

۲- کاملاً ضدآب است

معایب کفپوش بتنی

۱- اگر به حالت اولیه خود باشد فقط با سبک های مدرن هماهنگ است

کف آشپزخانه بتنی رنگ طوسی

سبک های کفپوش آشپزخانه مد سال

سبک دکوراسیون آشپزخانه شما باید با تک تک اجزایی که در آن به کار می برید هماهنگ باشد. بنابراین کفپوش آشپزخانه را باید با توجه به سبک کلی آن، انتخاب کرد. سبک هایی که برای انتخاب کفپوش آشپزخانه در سال جدید مد هستند:

۱- کفپوش آشپزخانه سبک خانه مزرعه ای

سبک خانه مزرعه ای، از اجزای چوبی و دکوراسیون راحت و صمیمی تشکیل می شود. این سبک در سال جدید همچنان جز سبک های محبوب است.

کف آشپزخانه سبک مزرعه ای لمینیت رنگ روشن

محبوبیت این سبک، به این دلیل است که سبک های سنتی و مدرن را به روشی زیبا و جالب ترکیب می کند. اغلب دارای دیوارهای سفید، کابینت های سفید و سقفی با تیرهای نمایان و چوبی روستایی است.

تضاد رنگ کفپوش با رنگ دیوار باعث می شود که کفپوش خیلی بیشتر به چشم بیاید. رنگ های قهوه ای روشن و طوسی روشن برای این سبک بسیار عالی هستند.

۲- کفپوش سبک مدرن

کفپوش سبک مدرن به دلیل سادگی و در عین حال زیبایی و تزئیناتی که به اندازه است، محبوب و مورد توجه می باشد. ظاهر کفپوش مدرن، ساده اما چشم نواز است. کفپوش های مدرن، برای آشپزخانه اپن بسیار مناسب است.

کف آشپزخانه مدرن رنگ روشن

اگر می خواهید کابینت های آشپزخانه خود را رنگی انتخاب کنید، یک کف با رنگ خنثی و روشن انتخاب کنید. این کار باعث می شود رنگ های آشپزخانه کنتراست بالایی داشته باشند و آشپزخانه شما بازتر و جادارتر به نظر برسد.

کف آشپزخانه مدرن رنگ طوسی

۳- کفپوش سبک ساحلی

سبک ساحلی، تداعی کننده زیبایی و آرامش ساحل برای بیننده است. خانه هایی به سبک ساحلی، دارای دکوراسیونی با طرح و رنگ متعلق به نواحی ساحلی می باشد. کفپوش های به سبک ساحلی، دارای رنگهای ساحلی مانند سفید، خاکستری، آبی، فیروزه ای، برنز و  شنی است. این رنگ ها، به خوبی با کف آشپزخانه سفید رنگ و یا رنگ های چوبی روشن، ست می شود.

رنگ های کفپوش آشپزخانه مد سال

در سال های اخیر، رنگ های سرد و مدرن به همراه سفید و خاکستری بیشتر روی مد هستند. همچنین چند گزینه گرمتر هم به این رنگ های ترند اضافه شده اند. این رنگ های گرم  شامل رنگ های چوبی رنگ روشن است. دوره کفپوش های لمینیت تیره گذشته است. در حال حاضر، رنگ های قهوه ای روشن تر بیشتر محبوب شده و ترند امسال هستند. همچنین رنگهای قهوه ای روشن و خاکستری و رنگهای چوبی مایل به قرمز هم جز رنگ های محبوب هستند.

۱- رنگ چوبی کرمی یا عسلی روشن ( رنگ های چوبی)

سال ها پیش، رنگ های چوبی روشن، جزء رنگ های کم طرفدار و ارزان محسوب می شدند. ولی در سال های اخیر، رنگ های چوبی روشن، جز رنگ های محبوب سال هستند. برای دست یافتن به یک خانه روشن و دلباز ، کاربرد رنگ های روشن چوبی برای کفپوش آشپزخانه ، مورد توجه قرار گرفته است.

مخصوصاً کفپوش های روشن کرمی و عسلی می توانند احساس سبکی و روشنایی را به شما القا کنند. رنگ های چوبی روشن در آشپزخانه های سبک مدرن و سبک مزرعه ای، کاربرد و تاثیر بیشتری دارد.

کفپوش رنگ عسلی کف آشپزخانه

۲- کفپوش رنگ چوبی وایت واش (رنگ چوبی سفیدکاری)

کفپوش هایی با رنگ سفیدکاری شده یا اصطلاحا سفید شسته شده، از رنگ سفید روی رنگ چوبی که به صورت نامنظم بیرون زده است، درست شده اند. این کفپوش های سفیدکاری شده برای سبک های مدرن و خیلی ساده (مینیمال) و سبک ساحلی، عالی هستند.

کف آشپزخانه رنگ وایت واش جدید

کفپوش های چوبی سفیدکاری شده، معمولاً نشانه هایی از سایش دارند و رنگ های تیره تر از زیر آن بیرون می زند. این نوع، کاملا شبیه کفپوش های کهنه و ساییده شده است که در سطح همه کفپوش ها اتفاق می افتد. کفپوش سفید کاری؛ خانه شما را روشن تر، بزرگتر و آرام تر نشان می دهد. با توجه به سایر دکوراسیون شما، می تواند احساس خانه ساحلی یا مدرن و مجلل را القا کند.

کف آشپزخانه رنگ وایت واش جدید

۳- کفپوش آشپزخانه رنگ سفید

درست مانند چوب سفید رنگ، کاشی و سرامیک های سفید خالص نیز در آشپزخانه بسیار محبوب هستند. امسال کنتراست رنگی در آشپزخانه، جز ترکیب رنگ های پرطرفدار است.

سرامیک سفید در اشکال منحصر به فرد مانند پنج ضلعی یا شش ضلعی در بازار وجود دارد. این سرامیک ها؛ تناسب و تضاد خوبی برای دکوراسیون روشن و رنگی آشپزخانه ایجاد می کند.

سرامیک سفید ، مانند چوب سفید، آشپزخانه شما را بزرگتر نشان می دهد. به ویژه اگر از سرامیک های با ابعاد بزرگ استفاده کنید. اگر این سرامیک ها را در آشپزخانه ای با نور طبیعی زیاد به کار ببرید، ظاهری خاص پیدا می کند. مزیت انتخاب سرامیک های سفید برای کف آشپزخانه، قابلیت ست شدن با هر رنگ و سبکی در آشپزخانه است.

کف آشپزخانه رنگ سفید مدرن

۴- کفپوش رنگ طوسی

رنگ طوسی در چند سال گذشته پرطرفدارترین رنگ در کفپوش، کابینت، دیوار و اساساً کل دکوراسیون بوده است. هنوز هم رنگ طوسی جز ترندهای دکوراسیون داخلی وآشپزخانه است، مخصوصا اگر می خواهید آشپزخانه شما ظاهری مدرن داشته باشد.

کفپوش های طوسی علاوه بر اینکه شیک و زیبا به نظر می رسند، آشپزخانه ای سرد و مدرن را خلق می کنند. کف آشپزخانه طوسی، به شما یک زمینه خنثی برای تزئین با رنگ های جسورانه و طرح های خلاقانه می دهند.

کف آشپزخانه رنگ طوسی

۵- کفپوش با تفاوت رنگ بالا

تنوع رنگ بالا در کفپوش های لمینیت و سرامیک جز مدهای امسال است. این تفاوت رنگ در کفپوش ها، باعث ایجاد کنتراست رنگی می شود و ظاهری زیبا و متفاوت به کف آشپزخانه می دهد.

کف آشپزخانه با کنتراست رنگ بالا

در حال حاضر، با تکنولوژی روز، می توانید به این کفپوش های با درجات رنگی متفاوت در لمینیت، وینیل، کفپوش چوب پنبه، کاشی و سرامیک دست پیدا کنید. این کفپوش ها آشپزخانه شما  را شاخص و برجسته می کند و بهترین هماهنگی را با دکوراسیون مدرن و ساده دارد.

کف آشپزخانه با کنتراست رنگ بالا

طرح های جدید کفپوش کف آشپزخانه

در چند سال گذشته سرامیک های طرح دار دوباره مد شده اند و امسال هم سرامیک های طرح دار جز ترند سال است. با محبوبیت کابینت های مدرن و ساده، الگوهای شورون و شاه ماهی ( انواع طرح های زیگزاگی)  برای کفپوش های آشپزخانه بسیار عالی است و جز ترندهای سال های اخیر می باشد.

۱-کفپوش طرح زیگزاگی

دو تا از الگوهایی که در چینش تایل های کفپوش ها مد هستند، مدل شاه ماهی و شورون است. الگوی شاه ماهی و شورون شبیه به هم هستند ولی با کمی تفاوت که در تصویر زیر می بینید.

طرح زیگزاگی کف آشپزخانه

نصب کفپوش های آشپزخانه با الگوی شاه ماهی و به صورت زیگزاگی که قطعات نسبت به هم با زاویه ۹۰ درجه قرار می گیرند، در کنار کابینت های مدرن، جلوه ای خاص و منحصر به فرد به آشپزخانه می دهد.

الگوی شورون هم به همین شکل و با کمی تفاوت و شکلی شبیه پیکان می باشد که باعث زیبایی دو چندان کف آشپزخانه می شود.

طرح شورون کف آشپزخانه
طرح تیغ ماهی کف آشپزخانه

۲- ابعاد شش ضلعی در کفپوش

کاشی های شش ضلعی برای اولین بار در اوایل قرن بیستم محبوبیت پیدا کردند. این کاشی ها، اوایل به عنوان کاشی های دیواری در مترو آمریکا مورد استفاده قرار می گرفتند. بعدها از شکل شش ضلعی برای سرامیک های کف هم استفاده شد. در حال حاضر سرامیک های کف آشپزخانه به شکل شش ضلعی و ابعاد نسبتاً بزرگ بسیار محبوب هستند و جز مد روز دکوراسیون داخلی است.

کفپوش شش ضلعی کف آشپزخانه

سرامیک های شش ضلعی، جلوه ای مدرن و شیک برای کف آشپزخانه به وجود می آورند. خطوط بسیار زیبا و شکسته و رنگ های سفید ، مشکی و طوسی، برای دکوراسیون های مدرن و مینیمال بسیار عالی و منحصر به فرد است.

کفپوش شش ضلعی کف آشپزخانه
کفپوش شش ضلعی کف آشپزخانه

۳- کفپوش آشپزخانه با دو جنس متفاوت

روش جدیدی که در اجرای کفپوش ها مخصوصا کفپوش آشپزخانه، خیلی داغ و پر طرفدار است، ترکیب دو جنس کفپوش در کنار یکدیگر است. این کار باعث ایجاد یک کف با دو جنس متفاوت و ظاهری فوق العاده است.

به جای عوض کردن کل یک کفپوش، دو نوع کفپوش متضاد و متفاوت (مانند سرامیک و لمینیت) را با هم ترکیب می کنند تا کنار هم بچسبند و یک مرز مشترک داشته باشند.

این کار را اغلب با سرامیک های شش ضلعی انجام می دهند، اما هر شکل سرامیک می تواند در محل برخورد کف آشپزخانه با فضاهای دیگر خانه، ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند. این روش یکی از بهترین راه های داشتن دکوراسیون خلاقانه و به روز است.

کفپوش ترکیبی شش ضلعی کف آشپزخانه
کفپوش ترکیبی دو جنس کف آشپزخانه
کفپوش ترکیبی شش ضلعی کف آشپزخانه

۴- کفپوش شطرنجی آشپزخانه

کفپوش های شطرنجی که در گذشته برای کف فضاها زیاد استفاده می شدند، اخیراً دوباره ترند شده اند. کفپوش سیاه و سفید و شطرنجی در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با اینکه طرح شطرنجی از رنگ سیاه و سفید تشکیل می شود، ولی به نظر من کفپوش شطرنجی با آشپزخانه های کوچک همخوانی بیشتری دارد.

کفپوش شطرنجی کف آشپزخانه
کفپوش شطرنجی کف آشپزخانه
کفپوش شطرنجی کف آشپزخانه

۵- سرامیک های طرح سنتی آشپزخانه

سرامیک های با طرح های سنتی، یکی از مدل هایی است که در سال های اخیر مد هستند و استفاده از آنها برای کف آشپزخانه هم خالی از لطف نیست. شما می توانید برای آشپزخانه خود با توجه به رنگ کابینت ها یا کاشی های بین کابینتی، از سرامیک های با طرح های بته جقه یا نقش گل و گیاه استفاده کنید.

کفپوش طرح سنتی کف آشپزخانه

در صورتی که کابینت ها و کاشی های دیواری سفید یا طوسی و ساده دارید، انتخاب سرامیک های سنتی برای آشپزخانه شما بسیار مناسب و زیبا است.

ولی اگر کاشی های دیوار یا بین کابینتی شما طرح دار هستند، این نوع سرامیک های سنتی برای کف آشپزخانه شما جالب نیست و آن را شلوغ می کند.

کفپوش طرح سنتی کف آشپزخانه
سرامیک طرح سنتی کف آشپزخانه
سرامیک طرح سنتی کف آشپزخانه

۶- لمینیت هایی با عرض زیاد

امروزه کاربرد لمینیت هایی با قطعه های عریض تر، محبوبیت بیشتری دارد. در گذشته پارکت و لمینیت ها، قطعاتی با عرض کم داشتند که زیبایی چندانی نداشت. لمینیت های عریض، خانه را باشکوه و گران تر نشان می دهد و ظاهر زیبایی به آشپزخانه می دهد.

لمینیت عریض کف آشپزخانه
لمینیت عریض کف آشپزخانه

۷- سرامیک های با ابعاد بزرگ ( سرامیک اسلب)

برخلاف گذشته که ابعاد سرامیک های کف، کوچکتر بودند؛ امروزه سرامیک هایی با ابعاد بزرگ و اصطلاحاً اسلب، کاربرد و محبوبیت زیادی در آشپزخانه پیدا کرده است. سرامیک های با ابعاد بزرگ ، آشپزخانه شما را بزرگتر نشان می دهند. سرامیک های بزرگتر، بندهای کمتری دارند که این باعث یکپارچه شدن کف می شود و زیبایی بیشتری دارد.

سرامیک اسلب کف آشپزخانه سفید

سرامیک اسلب کف آشپزخانه سفید
سرامیک اسلب کف آشپزخانه سفید

  جمع بندی:

در سال جدید، کفپوش های زیبا و جالبی در کف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد که انواع آنها را با هم دیدیم. امسال کفپوش های با ابعاد بزرگتر، متفاوت تر مانند شش ضلعی یا طرح های سنتی و رنگ های سفید، سیاه و طوسی، محبوبیت بیشتری دارند.

شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان، ابعاد آشپزخانه و سبک دکوراسیون خانه خود، یکی از این مدل ها یا رنگ ها را انتخاب کنید. آن را در کنار دیگر اجزای آشپزخانه، خلاقانه ترکیب کرده و دکوراسیون مختص خود را خلق کنید. از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، سپاسگزارم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *